coinex
راهنمای خرید تکراتو

خانواده ردمی Note 11T با این تغییرات وارد بازار جهانی می‌شود

جزئیاتی که درباره مشخصات فنی گوشی ردمی Note 11T منتشر شده، هیجان برای معرفی و عرضه رسمی این گوشی را بیشتر کرده است.

برند ردمی از کمپانی شیائومی، ماه گذشته سه مدل گوشی از سری ردمی نوت را معرفی کرد؛ شیائومی ردمی نوت 11 (Redmi Note 11)، ردمی نوت 11 پرو (Redmi Note 11 Pro) و ردمی نوت 11 پرو پلاس (+Redmi Note 11 Pro) که هرکدام از آنها می‌توانند جایگاه مناسبی در لیست بهترین گوشی های شیائومی 2021 داشته باشند.

این گوشی‌ها در حال حاضر، تنها در بازار چین عرضه می‌شوند و شایع شده که در زمستان آینده، در بازارهای جهانی نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند؛ البته با این تفاوت که نسخه جهانی، از تراشه اسنپدراگون برخوردار می‌شود.

اما گزارش‌های دیگری از ردمی Note 11T منتشر شده است؛ این‌طور که ردمی برنامه‌ریزی کرده، این گوشی احتمالا از 30 نوامبر (9 آذر) در هند کار خود را آغاز می‌کند و پس از آن نیز در سایر بازارها عرضه می‌شود.

خانواده ردمی Note 11T با این تغییرات وارد بازار جهانی می‌شود

مشخصات فنی شیائومی ردمی Note 11T

در این گزارش، جزئیاتی هم درباره مشخصات فنی گوشی شیا‌ئومی ردمی Note 11T منتشر شده که از قدرت اجرایی این گوشی خبر می‌دهد. این‌طور که به نظر می‌رسد،‌ گوشی جدید ردمی از سیستم روی تراشه دیمنسیتی 810 برخوردار می‌شود. این گوشی همچنین به نمایشگر 6.6 اینچی +FullHD با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز شده است. یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ 33W هم وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند، نسخه 11 سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند. ردمی نوت 11 تی 5 جی در سه نسخه با رم 6 و حافظه 64 گیگابایت، رم 6 و حافظه 128 گیگابایت و رم 8 با حافظه 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

خانواده ردمی Note 11T با این تغییرات وارد بازار جهانی می‌شود

مشخصات دوربین و تاریخ عرضه

شیائومی ردمی Note 11T درمجموع به 3 لنز دوربین مجهز شده است؛ یک لنز 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی، یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی و یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید در پنل پشتی. این گوشی احتمالا در رنگ‌های سفید نقره‌ای، مشکی مات و آبی عرضه می‌شود؛ اما هنوز جزئیاتی درباره قیمت و بازارهای احتمالی آن در دست نیست.

شیائومی ردمی نوت 11 تی 5 جی نسخه جدیدی از ردمی نوت 10T 5G است که در مرداد ماه گذشته در هند کار خود را آغاز کرد. ردمی نوت 10 تی 5 جی درواقع نسخه‌ای اصلاح شده و تغییر کرده از گوشی Poco M3 Pro 5G است. حالا با توجه به مشخصات ردمی نوت 11T 5G به نظر می‌رسد که این گوشی هم نسخه‌ای تغییر کرده از گوشی Poco M4 Pro 5G باشد که با برند ردمی عرضه می‌شود.

شایعات دیگری هم درباره عرضه ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس در هند هم منتشر شده است که به‌ترتیب، به نام‌های شیائومی می 11i و شیائومی می 11i Hypercharge عرضه می‌شوند. البته هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی از انتهای سال 2021 یا زمستان 2022 وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خانواده ردمی Note 11T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر