;
coinex

گوشی جدید آنر کمتر از یک ماه دیگر می آید : Honor 60

آنر برای قدرتنمایی آماده است. این شرکت در کمتر از یک سال، چند گوشی رده‌بالای دیگر را نیز به بازار معرفی خواهد کرد؛ خانواده سری Honor 60 با مشخصات رده‌بالا رونمایی می‌شوند.

آنر در خرداد ماه گذشته از گوشی‌های آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50 اس ای در چین رونمایی کرد. اما گزارش‌های جدید از راه‌اندازی سری گوشی‌های Honor 60 خبر می‌دهند.

یکی از افشاگرهای چینی مدعی شده که سری گوشی‌های آنر 60 در دسامبر آینده (آذر) معرفی خواهند شد.

مشخصات فاش شده از Honor 60

در تصویر زیر، نمایی از قاب و طراحی پشتی گوشی به نمایش گذاشته شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، طراحی ماژول دوربین آن شباهت زیادی به گوشی‌های سری Honor 50 دارد. پیش‌بینی شده که آنر در دسامبر آینده از سه گوشی آنر 60، آنر 60 پرو و آنر 60 اس ای رونمایی کند.

گوشی جدید آنر کمتر از یک ماه دیگر می آید : Honor 60

گفته می‌شود که نسخه استاندارد و نسخه پرو از قابلیت شارژ سریع 66 واتی برخوردار می‌شوند؛ اما نسخه SE به شارژ 40 واتی مجهز است.

تا‌ به حال گوشی‌های مختلفی با برند آنر در تاییدیه 3C چین دیده شدند که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها در تاییدیه‌ با کدهای GIA-AN00، ELZ-ZN00، TNA-AN00، ANY-AN00 و LSA-AN00 مشخص شدند. این احتمال وجود دارد که دو مورد از این کدها، مربوط به گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو باشند.

متاسفانه جزئیات بیشتری از گوشی‌های سری Honor 60 در دست نیست. اما با در نظر داشتن مشخصات گوشی‌های خانواده آنر 50 می‌توان نتیجه گرفت که خانواده آنر 60، قطعا پیشرفته‌تر خواهد بود.

گوشی‌های آنر 50 و آنر 50 پرو به تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G و نسخه اس ای به تراشه دایمنسیتی 900 مجهز هستند. البته امیدواریم که خانواده آنر 60 از تراشه و تنظیمات دوربین بهتری برخوردار شود.

کمپانی آنر هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره راه‌اندازی سری Honor 60 فاش نکرده است. اگر قرار باشد این گوشی در دسامبر آینده رونمایی شود، قطعا در روزهای آینده،‌ تیزرهای بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی جدید آنر 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر