;
coinex

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) ؛ سراسر خنده و شادی

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعاتی است که در حال حاضر رواج دارد. با نقد این فیلم تا انتها همراه ما باشید.

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) در این روزها به مهم‌ترین دغدغه علاقه‌مندان به فیلم، سریال و سینما شده است. این فیلم جذاب که یکی از بهترین فیلم‌های 2021 شناخته می‌شود که در کشور آمریکا و به کارگردانی وس اندرسون ساخته شده است.

علاوه بر کارگردانی، وس اندرسون نویسنده و همچنین تهیه‌کننده این فیلم هم است. این فیلم از نظر اکثر منتقدان، فیلمی هیجان‌انگیز و منحصربه‌‌فرد شناخته می‌شود که مخاطبان زیادی را از آن خود کرده است.

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

برای نقد The French Dispatch حیرت‌انگیز، بهتر است در ابتدا با ژانر آن آشنا شویم. خوب است بدانید که ژانر فیلم گزارش فرانسوی، به‌نوعی آنتولوژی، کمدی و همچنین درام است. منظور ما در اینجا از آنتولوژی، همان هستی‌شناسی است.

وس اندرسون، کارگردان موفق این فیلم، پیش از گزارش فرانسوی، انیمیشن Fantastic Mr. Fox و فیلم جذاب The Grand Budapest Hotel را کارگردانی کرده است. ازاین‌رو، موفقیت فیلم دیگر این کارگردان، خیلی هم دور از انتظار نیست.

علاوه بر کارگردان، بازیگران فیلم گزارش فرانسوی هم بسیار خبره و شناخته‌شده هستند که این موضوع منجر می‌شود تا جذابیت این فیلم، بیش‌ازپیش شود. بازیگرانی چون آدرین برودی، بنیسیو دل تورو، تیموتی شالامی، فرانسیس مک دورمند و در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

فیلم گزارش فرانسوی بعد از اینکه در جشنواره کن 2021 اکران شد، تاریخ 22 اکتبر 2021 (مصادف با 30 مهر 1400) روی پرده‌های سینما رفت. در همین روزهای اول اکران آن، مخاطبان زیادی در آمریکا و سایر کشورها به این فیلم جذب شدند.

در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) در همین مدت کوتاه، امتیازات بسیار خوبی از طرف منتقدان و حتی بینندگان کسب کرده است. در این مقاله، به بررسی کامل این فیلم خارق‌العاده می‌پردازیم و آن را از همه جوانب اعم از داستان و فیلم‌نامه، بازیگری، جلوه‌های بصری و… تشریح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) 

نقد فیلم کندی من (Candyman)

داستان فیلم گزارش فرانسوی

داستان فیلم گزارش فرانسوی به این صورت است که این فیلم، درواقع مثل یک نامه عاشقانه به روزنامه‌نگاران آمریکایی در پاسگاهی در اروپا است. این پاسگاه اروپایی، در یک شهر خیالی در فرانسه و در قرن 20 واقع شده است.

جذابیت دیگر این فیلم این است که چندین داستان را به‌صورت هم‌زمان و موازی بیان می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که ذهن بیننده کاملاً با فیلم درگیر شده و غرق داستان آن شود.

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

در نقد The French Dispatch توضیحاتی درباره این داستان‌ها آمده است که در ادامه برخی از آن‌ها را نام می‌بریم. برای مثال، یکی از داستان‌های این فیلم زیبا، دررابطه‌با شورش دانشجویی – کارگری که در ماه می سال 1968 اتفاق افتاد، صحبت می‌کند.

موضوع دیگری که داستان فیلم گزارش فرانسوی وجود دارد، درباره لرد دوین سخن می‌گوید. لرد دوین در مقاله نیویورکر وجود داشت که در این فیلم، آدرین برودی نقش ژولین کادازیو را به زیبایی به اجرا درآورده است.

در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) مشاهده می‌کنیم که نشریه نیویورکر در این فیلم از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا بسیاری از وقایع در این فیلم، با الهام و استفاده از وقایع حقیقی که در این نشریه اتفاق افتاد، به تصویر کشیده شده است. به همین دلیل هم از اهمیت این نشریه سخن می‌گوییم. برای اطلاع از بازیگران این فیلم زیبا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

نقد فیلم ونوم 2 (Venom 2)

بازیگران فیلم گزارش فرانسوی

همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، بازیگران فیلم گزارش فرانسوی تأثیر بسیار زیادی بر موفقیت این فیلم داشته‌اند. ازاین‌رو، در این بخش به بازیگران حرفه‌ای و اصلی این فیلم زیبا می‌پردازیم. خوب است بدانید که بازیگران این فیلم منحصربه‌فرد در سال 2018 انتخاب شدند.

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

وس اندرسون برای انتخاب آن‌ها، حساسیت و وسواس بسیاری به خرج داده است. پس مهارت این بازیگران چندان هم جای تعجب ندارد. در ادامه، برخی از بازیگران اصلی این فیلم را بررسی می‌کنیم.

بنیسیو دل تورو در نقش موسی روزنتالر

بنیسیو دل تورو یکی از بهترین و موفق‌ترین بازیگران شناخته می‌شود که در کنار بازیگری، به تهیه ‎کنندگی هم مشغول است. او از بازیگران حرفه‌ای و باسابقه شناخته می‌شود که طرفداران زیادی هم دارد. بنیسیو در 19 فوریه 1967 به دنیا آمد و از سن 20 سالگی، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

این بازیگر خوش‌نام، افتخارات زیادی دارد. او جایزه اسکار، بفتا و جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده است. با همه مواردی که گفتیم، فیلمی با چنین بازیگر ماهری، باید هم یکی از بهترین فیلم‌ها شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد)

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

آدرین برودی در نقش ژولین کادازیو

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم The French Dispatch

بسیاری از افراد در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) اعتقاد دارند که بازیگر بعدی که در موفقیت فیلم گزارش فرانسوی تأثیر بسزایی گذاشته است، آدرین برودی است. این بازیگر نقش خود را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، به تصویر کشیده است.

برودی که بازیگر و همچنین تهیه‌کننده موفق آمریکایی است، در روز 14 آوریل 1973 در نیویورک چشم به جهان گشود. آوازه این بازیگر اولین‌بار در سال 1988 در فیلم The Pianist در جهان پیچید. احتمالاً شما هم این فیلم زیبا از برودی را تماشا کرده و از آن لذت برده‌اید. در نقد The French Dispatch به بررسی بیشتر این بازیگر می‌پردازیم.

خوب است بدانید که این بازیگر خارق‌العاده به‌خاطر بازی منحصربه‌فرد خود در فیلم پیانیست، جایزه اسکار را دریافت کرد. در همان سال با اینکه تنها 29 سال سن داشت، به‌عنوان جوان‌ترین بازیگری شناخته شد که برای اولین‌بار جایزه اسکار با برده است.

او در فیلم پیانیست، به‌عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه اسکار را از آن خود کرد. برودی به‌جز پیانیست، در فیلم‌های بسیاری بازی کرده است که احتمالاً فیلم گزارش فرانسوی، یکی دیگر از بهترین فیلم‌های او شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال هجوم (Invasion 2021)

نقد سریال بازی مرکب (Squid Game)

فرانسیس مک‌دورمند در نقش لوسیندا کرمنتز

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم The French Dispatch

یکی دیگر از بازیگران فیلم گزارش فرانسوی که به موفقیت این فیلم جذاب کمک کرده است، فرانسیس مک‌دورمند است. این بازیگر حرفه‌ای و باتجربه، به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران شناخته می‌شود که در دوره خود هم از شهرت بالایی برخوردار بوده است.

فرانسیس مک‌دورمند در 23 ژوئن سال 1957 در ایالت ایلینویز به دنیا آمد و تاکنون، افتخارات و جوایز زیادی کسب کرده است. بسیاری از افراد در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) اعتقاد دارند این بازیگر سبب موفقیت این فیلم شده است.

نکته جالب‌توجه درباره مک‌دورمند این است که او جایزه اسکار هم دریافت کرده است. علاوه بر این، این بازیگر موفق به کسب جایزه در امی و جایزه‌ای هم از تونی شده است.

ازاین‌رو، فرانسیس مک‌دورمند یکی از معدود بازیگران شناخته می‌شود که در هر سه بخش، جوایز متعددی دریافت کرده است. در کارنامه حرفه‌ای این بازیگر، به‌طورکلی 318 نامزدی در جوایز و 134 برد وجود دارد. وی کلاً هفت بار در اسکار نامزد شد. در این هفت بار، چهار بار موفق به دریافت جایزه اسکار شد.

فرانسیس مک‌دورمند آخرین بار به‎‎خاطر بازی در فیلم معروف و جدید Nomadland که در سال 2020 ساخته شد، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از اسکار شد.

به این فیلم که در سال گذشته منجر به دریافت جایزه این بازیگر موفق شد، منتقدان احتمال می‌دهند که این شخص برای بازی در فیلم گزارش فرانسوی هم جایزه اسکار را از آن خود کند. با چنین بازیگر موفقی، می‌توان از موفقیت و زیبای داستان فیلم گزارش فرانسوی هم مطمئن شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

نقد انیمیشن Wish Dragon (اژدهای آرزوها 2021)

بیل موری (ویلیام جیمز موری) در فیلم The French Dispatch

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم The French Dispatch

یکی دیگر بازیگران موفق که در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفته است، بیل موری است. این بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی، در تاریخ 21 سپتامبر 1950 به دنیا آمد و از سال 1973 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

این بازیگر اولین‌بار در برنامه Saturday Night Live به شهرت عموم رسید. موری با نقش کمدی و جذاب خود، در فیلم‌های بسیاری درخشیده است و حتی نامزد اسکار هم شده است. ازاین‌رو، این فیلم را هم به زیبایی بازی کرده است.

این بازیگر موفق، به‌خاطر بازی در فیلم Lost in Transalion که در سال 2003 ساخته شده است، موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شد. این بازیگر علاوه بر بازیگری و نویسندگی، به‌عنوان یک صداپیشه حرفه‌ای هم شناخته می‌شود. فیلم گزارش فرانسوی، یکی از بهترین فیلم‌های بیل موری است که بسیار زیبا نقش خود را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم اعلان قرمز (Red notice)

نقد فیلم انتلرز (Antlers)

جفری رایت در فیلم گزارش فرانسوی

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم The French Dispatch

یکی دیگر از بازیگران فیلم گزارش فرانسوی که نقش بسزایی در دیده شدن و موفقیت این فیلم داشت، جفری رایت است. این بازیگر موفق آمریکایی، در هفتم دسامبر سال 1965 در واشنگتن دیده به جهان گشود.

شهرت این بازیگر، به‌خاطر بازی در مینی سریال Angels in America است که این مینی سرایل هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود. جفری رایت به‌خاطر بازی در این مینی سریال، جوایز تونی، امی و حتی گلدن گلوب را از آن خود کرد. فیلم گزارش فرانسوی یکی دیگر از فیلم‌های رایت به شمار می‌روند.

همان‌طور که در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) هم گفته می‌‌شود، این فیلم چندین داستان متفاوت را ارائه می‌کند. ازاین‌رو، بازیگران بزرگ زیادی هم در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. بازیگرانی مثل اوون ویلسون، الیزابت ماس، تیموتی شالامی، تیلدار سوئنتون، جیسون شوارتزمن و را در این فیلم جذاب مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

خلاصه داستان فیلم The French Dispatch

حالا نوبت به آن رسیده است تا خلاصه کوتاهی از فیلم The French Dispatch را برای شما ارائه دهیم. در این فیلم با آقای هویتزر مواجه می‌شویم که یک رئیس بسیار سخت‌گیر است.

او آن‌قدر سخت‌گیر است که وقتی پسرکی که مسئول دستگاه کپی است، مهلت اعتبار چاپ را به وی یادآوری می‌کند، عذر او را می‌خواهد و وی را اخراج می‌کند.

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم The French Dispatch

این رئیس سخت‌گیر، تنها دو اصل مهم برای کار کردن دارد. اولین اصل او این است که هیچ‌گاه جلوی آقای هویتزر گریه نکنی و دومین اصل هم این است که باید مطالب خود را به‌گونه‌ای بنویسی که به نظر بیاید کاملاً عمدی آن‌ها را به تحریر درآورده‌ای.

به‌طورکلی، در نقد The French Dispatch کل قصد کارگردان این بوده است تا فیلم به‌نوعی بدون احساسات و باتدبیر باشد. اما در آخر فیلم هم که نشریه آن‌ها تعطیل می‌شود، مخاطب هم ناراحت می‌شود و در همین بخش، با احساسات مواجه می‌شویم.

در این فیلم جذاب و خیره‌کننده، کارکنان مجله‌ای که آقای هویتزر مدیر آن است، قصد دارند که در مجله خود یک نسخه یادبود به چاپ برسانند. آن‌ها می‌‌خواهند درباره سه رویداد مهمی که گذشته آن‌ها اتفاق افتاده است، بپردازند.

رویدادهایی که آن‌ها به بحث می‌پردازند، حبس ابد یک هنرمند، یک گروگان‌گیری و شورش‌های دانشجویی است. در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) گفته می‌شود که این فیلم به‌نوعی بر اساس واقعیت ساخته شده است که همین امر، به جذابیت آن می‌افزاید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

ویژگی سیاسی فیلم The French Dispatch

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم گزارش فرانسوی

در حال حاضر، ما از روزنامه‌نگاران انتظار داریم کاملاً بی‌طرفانه روزنامه‌ها را منتشر کنند. این یک رفتار اخلاقی است که هر روزنامه‌نگاری باید داشته باشد. اما در نشریه آقای هویتزر، هرگز این ویژگی را مشاهده نمی‌کنیم. در این نشریه، کلمه‌ای به نام بی‌طرفی وجود ندارد و هرچه هست، عقاید و سلیقه‌های خود روزنامه‌نگاران است.

در داستان فیلم گزارش فرانسوی می‌بینیم که لوسیدا کرمنتز با هنرمندی فرانسیس مک‌دورمند، گزارشی را درباره اعتراضات دانشجویان در تاریخ مه 1968 ارائه می‌کند. در حین همین گزارشات، عاشق زفیرلی (با هنرمندی تیموتی شالامی) می‌شود.

بعد از ماجرای عاشقی، به‌جا اینکه از این شرایط مهیب خارج شود، با زفیرلی وارد روابط عاشقانه‌ای می‌شود. از اینجا به بعد داستان رنگ و بوی سیاست به خود می‌گیرد. در این فیلم، ما درگیری کارگرانی را مشاهده می‌کنیم که با تمایلات جنسی و خشونت در زندگی بشری، می‌جنگند.

تصویربرداری فیلم گزارش فرانسوی

یکی دیگر از مواردی که در این فیلم با آن روبرو می‌شویم، تصویربرداری منحصربه‌فرد و زیبای آن است. اگر پیش‌ازاین هم فیلم‌های وس اندرسون را مشاهده کرده باشید، می‌فهمید که سبک تصویربرداری و حتی قاب‌بندی این کارگردان، کاملاً خاص و منحصربه‌فرد است.

بسیاری از منتقدان در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) این نوع تصویربرداری را تحسین کرده‌اند. رنگ‌بندی‌های این فیلم بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده است و همچنین، فرم فضاسازی فانتزی هم بسیار به‌جا استفاده شده است. تقریباً همه منتقدان فیلم گزارش فرانسوی را از این منظر، تحسین کرده‌اند.

نکته دیگری که نشان می‌دهد کارگردان فیلم گزارش فرانسوی، یعنی اندرسون به مخاطب و سلیقه او اهمیت زیادی می‌دهد، گریم و لباس‌های بازیگران است. کاملاً مشخص است که گریم و لباس بازیگران در این فیلم با ظرافت خاصی انتخاب شده است که به زیبایی بیشتر آن می‌افزاید.

فیلم The French Dispatch نه‌تنها از نظر فرم، بلکه از نظر محتوا هم بسیار تحسین‌برانگیز و بی‌نظیر است. فیلم گزارش فرانسوی آن‌قدر خیره‌کننده است که شما را تا لحظه آخر با خود همراه می‌کند و باعث می‌شود تا از تماشای آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم گزارش فرانسوی

بسیاری از افراد، سبک بصری فیلم گزارش فرانسوی را تحسین می‌کنند. این ویژگی، باعث می‌شود تا ما بتوانیم فیلم را با ریزترین جزئیات مشاهده کنیم و از تمام فیلم لذت ببریم. فیلم گزارش فرانسوی در عین سادگی، زیبایی بسیاری در خود جای داده است که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

روایت فیلم The French Dispatch

در نقد The French Dispatch با نوعی آنتولوژی مواجه می‌شویم. در این فیلم، یک راهنمای سفر، یک آگهی ترحیم و سه مقاله ویژه وجود دارد. شما در فیلم گزارش فرانسوی با هیچ روایت کلی و پیچیده‌ای روبرو نخواهید شد، بلکه همه چیز کاملاً واضح، رسا و ساده بازگو می‌شود.

در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) مشاهده می‌کنیم که نه فقط یک داستان این فیلم، بلکه همه داستان‌هایی که در آن می‌بینیم، از این ویژگی منحصربه‌فرد برخوردار هستند.

در این فیلم جذاب، سراسر شوخی و خنده موج می‌زند و مخاطب و بیننده را به دهه‌های 50 و 60 در شهرهای پاریس و نیویورک می‌برد. مخاطب با دیدن این فیلم، با عناصر فرهنگی آن زمان آشنا می‌شود.

در این فیلم در بسیاری موارد که از خنده استفاده می‌شود، درواقع درباره قضاوت‌های ارزشی بحث به میان می‌آید. نکته دیگری که این فیلم را دیدنی می‌کند، این است که داستان‌های آن به‌صورت مستقل در این فیلم جمع شده‌اند و بسیار زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند.

درست است که برخی بازیگران فیلم گزارش فرانسوی تا حدودی جدی هستند، اما در این فیلم بی‌نهایت زیبا و کمدی نقش‌آفرینی کرده‌اند. این موضوع باعث می‌شود در طول کل فیلم خنده از لب شما محو نشود.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم گزارش فرانسوی

در ابتدای فیلم که به ما می‌گوید فیلم گزارش فرانسوی، درواقع به معنای آزادی، خورشید دم غروب کنراس است. این جمله به ما نشان می‌دهد که داستان عاشقانه‌ای که در این فیلم مشاهده می‌کنیم، تا حدودی از خاورمیانه نشئت گرفته است.

نظرات منتقدان درباره فیلم The French Dispatch

منتقدان زیادی فیلم گزارش فرانسوی را تحسین کرده و از آن به‌خوبی یاد کرده‌اند. بسیاری از منتقدان در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) عقیده دارند که شخصیت‌ها و بازیگران فیلم، باهم در تقارن و توازن هستند و به‌طورکلی، داستان یک محوریت خاصی دارد.

در این فیلم جذاب و دیدنی، با جهانی فراتر از مرزهای فریم فیلم روبرو می‌شویم. بسیاری از منتقدان در نقد The French Dispatch نظر بسیار مثبتی درباره وس اندرسون و فیلم اخیر وی داده‌اند که مخاطب را به دیدن آن ترغیب می‌کنند. در این فیلم زیبا، با مهارت‌های هنری عظیم اندرسون مواجه می‌شویم و به کارگردانی او ایمان می‌آوریم.

در فیلم گزارش فرانسوی، ما با عشقی مواجه می‌شویم که به‌نوعی مدرنیسم و قدیمی است. همچنین این عشق، به طور نامشخصی بی‌احساس است اما نمی‌توان گفت که کاملاً هم بی‌عاطفه است.

در این فیلم جذاب، تمام جزئیات را ریزبه‌ریز مشاهده می‌کنیم و تمام قطعات کوچک در کنار هم، فیلم بی‌نظیر گزارش فرانسوی را تشکیل داده‌اند. رنگ‌هایی که در این فیلم بکار گرفته سده‌اند، باعث برانگیختن احساسات بینندگان شده است. پس مشخص می‌شود که انتخاب رنگ‌های تصویر و جلوه‌های بصری هم با وسواس انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)
نقد و بررسی فیلم گزارش فرانسوی

رنگ‌های منحصربه‌فردی که در این فیلم وجود دارد، با رنگ لباس بازیگران ترکیب بسیار زیبایی دارد و چشم هر بیننده را به خود جذب می‌کند. فیلم The French Dispatch برای انتقال احساس، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

برخی نظرات منفی

در همین حین، در نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) برخی از منتقدان هم کمی از این فیلم اندرسون ایراد گرفته‌اند که این یک امر طبیعی است. برای مثال، برخی از منتقدین اعتقاد دارند که ما در فیلم گزارش فرانسوی با اغراق زیادی مواجه می‌شویم.

برخی دیگر از آن‌ها می‌گویند که اندرسون خود هم نمی‌داند در این فیلم قصد دارد چه مفهومی را به بیننده انتقال دهد. آن‌ها باور دارند که فیلم گزارش فرانسوی، یک فیلم سطحی و تا حدودی بی‌مفهوم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

کلام آخر

نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) در این روزها بسیار داغ و چالش‌برانگیز است که افراد زیادی درگیر آن هستند. به‌طورکلی، داستان فیلم گزارش فرانسوی به همراه بازیگری منحصربه‌فرد، جلوه‌های بصری به‌جا و دیالوگ‌های فوق‌العاده‌ای که در این فیلم مشاهده می‌کنیم، آن را به یک اثر هنری و بسیار جذاب تبدیل کرده است.

اگر هنوز این فیلم عالی از وس اندرسون را ندیده‌اید، هرچه زودتر آن را تماشا کرده و از آن نهایت لذت را ببرید. مخصوصاً که اگر روز بدی داشته‌اید، با دیدن این فیلم فقط بخندید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: rottentomatoes.com

نظر شما در خصوص نقد فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر