;
coinex

ببینید: رندرهای جدید Galaxy A73 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی

رندرهای Galaxy A73 5G همراه با مشخصات جدیدی از این گوشی منتشر شده که هیجان برای رونمایی از این گوشی را بیشتر می‌کند.

از تابستان گذشته تا به حال،‌ شایعات مختلفی درباره Galaxy A73 5G منتشر شده که از وجود دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در این گوشی خبر می‌دادند. اگر این خبر صحت داشته باشد، گلکسی A73 5G به یکی از بهترین گوشی‌های 2022 در بازار میان‌رده تبدیل خواهد شد.

سامسونگ تا به حال،‌ هیچ‌کدام از شایعات پیرامون این گوشی را تایید نکرد‌ه‌ است؛ با این‌حال، رندرهایی از این گوشی منتشر شده که برخی از ویژگی‌های این گوشی را به رخ می‌کشند.

ببینید رندرهای جدید Galaxy A73 5G

طراحی رندرهای Galaxy A73 5G

گوشی گلکسی A73 5G از لحاظ ظاهری به گوشی گلکسی A72 شباهت دارد. دوربین سلفی در نمای جلویی گوشی دیده می‌شود و چهار دوربین هم در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. تنظیمات دوربین روی یک ماژول برجسته تعبیه شده و فلش LED هم در کنار لنزها قرار گرفته است.

دکمه‌های پاور و تنظیمات صدا در لبه سمت راستی این گوشی دیده می‌شوند. پورت USB-C هم در کنار میکروفون و اسپیکر،‌ در لبه پایینی گوشی تعبیه شده است. گلکسی A73 5G به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز نیست و به‌همین دلیل، ‌فضای کافی برای سینی نصب سیم‌کارت در لبه پایینی ایجاد شده است.

LetsGoDigital با همکاری Technizo Cosept این رندرهای جدید را بر اساس اخبار و شایعات مختلف طراحی کرده‌اند؛ بنابراین، طرح نهایی گوشی احتمالا تفاوت‌هایی با این رندرها خواهد داشت.

ببینید رندرهای جدید Galaxy A73 5G

مشخصات Galaxy A73 5G

سامسونگ گلکسی ای 73 فایوجی احتمالا به تراشه 750G اسنپدراگون مجهز می‌شود. یک پنل نمایشگر آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن +FullHD برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اسکنر اثرانگشت نیز احتمالا مثل Galaxy A72، در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

گفته می‌شود که نمایشگر گلکسی ای 73 فایوجی از نرخ نوسازی 90 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و پنل نمایشگر نیز توسط تولیدکننده‌های چینی تامین می‌شود.

بعضی منابع آگاه مدعی شدند که گلکسی A73 5G به بدنه پلاستیکی و استاندارد IP68 مجهز می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. از دیگر مشخصات Galaxy A73 5G باید به سیستم‌عامل اندروید 12، رابط کاربری One UI 4، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ 25 واتی اشاره کرد.

سامسونگ در ماه مارس (اسفند) از گوشی گلکسی ای 72 رونمایی کرده بود؛ اما احتمالا رونمایی از A73 5G را به بهار سال آینده موکول خواهد کرد.

ببینید رندرهای جدید Galaxy A73 5G

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای جدید Galaxy A73 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر