;
coinex

رندر های رسمی گوشی گلگسی A13 ؛ تصاویر فاش شده صحت داشتند

رندر های رسمی گوشی گلگسی A13 منتشر شدند. تصاویر فاش شده رندر احتمالی این موبایل صحت داشتند. با ما همراه باشید تا سامسونگ گلگسی A13 را مورد بررسی قرار دهیم.

سامسونگ در حال کار بر روی دو نسخه متفاوت از گلکسی A13 است، یکی با پشتیبانی از اینترنت 5G و دیگری تنها با قابلیت اتصال به شبکه 4G. در حالی که سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده بود، اما طراحی و مشخصات گلکسی A13 در چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است. امروز نیز، اولین مجموعه از رندر های رسمی گلکسی A13 سامسونگ منتشر شده است.

رندر های رسمی گوشی گلگسی A13

تصاویر فاش شده صحت داشتند

گلکسی A12 از نمایشگر مجهز به بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی، حسگر اثر انگشت در کناره جانبی دستگاه و ماژول مربعی شکل دوربین بهره می‌برد. رندرهای گلکسی A13 نشان می‌دهد که طراحی پنل جلویی این گوشی هوشمند مشابه نسل قبلی خودش است و سامسونگ چنین طراحی را حفظ کرده است، اما طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستخوش تغییراتی شده و موبایل جدید با دوربین سه گانه با چینش عمودی عرضه خواهد شد.

رندر های رسمی گوشی گلگسی A13

مشخصات گلگسی A13

نشریه فناوری GizNext چند تصویر رسمی مطبوعاتی از گلکسی A13 منتشر کرده است. به نظر می‌رسد طراحی این گوشی با آنچه که قبلا فاش شده بود مطابقت دارد. تمام عکس ها رنگ مشکی این تلفن هوشمند را به نمایش می‌گذارند. این گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از صفحه نمایشIPS LCDبا اندازه ۶.۵ اینچی و با ناچ Infinity-V استفاده می‌کند. در قسمت پشتی گوشی، دوربین سه گانه با یک LED تعبیه شده است. گزارش‌های قبلی درباره این گوشی هوشمند ادعا می‌کنند که گلکسی A13 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در کناره سمت چپ دستگاه اسلات مخصوص سیم‌کارت قابل رویت است و در کناره جانبی سمت راست موبایل نیز دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه این گوشی هوشمند در ترکیب رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد.

رندر های رسمی گوشی گلگسی A13

انتظار می‌رود گلکسی A13 5G مجهز به نمایشگر ۶.۴۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD است. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می‌کند یا خیر. در پنل جلویی موبایل احتمالا دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن نیز احتمالا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت. گلکسی A13  احتمالا با چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ از راه می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره رندر های رسمی گوشی گلگسی A13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    جمله ی اول از پاراگراف آخر کلمه “است” اشتباهه و کلمه “باشد” درسته.
    “انتظار می‌رود گلکسی A13 5G مجهز به نمایشگر ۶.۴۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD است.”

    پاسخ

    تموم شد ؟ خیلی تاثیر گذار بود.

    پاسخ