;
coinex

ببینید: طراحی گوشی آنر 60 پیش از رونمایی 10 آذر لو رفت

پوستر رسمی گوشی‌های سری آنر 60 منتشر شد و نمای دقیقی از قاب پشتی این گوشی را به نمایش گذاشت. Honor 60 در 1 دسامبر (10 آذر)‌ رسما معرفی می‌شود.

مدل و بازیگر چینی، گونگ جون (Gong Jun) در پوستر جدید آنر 60، این گوشی را در دست گرفته و نمای کاملی از پنل پشتی گوشی را نشان می‌دهد. همانطور که در ویدیو تیزر Honor 60 دیده شده بود، قاب پشتی آبی رنگ این گوشی از طراحی براقی برخوردار شده که درخشش ستاره را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

گوشی‌های سری Honor 60 از بهترین گوشی‌های 2021 خواهند بود که مثل همیشه، با قیمتی مناسب در دسترس طرفداران این گوشی قرار می‌گیرند.

ببینید طراحی گوشی آنر 60 پیش از رونمایی 10 آذر لو رفت

بررسی جزئیات پوستر آنر 60

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک ماژول دوربین بیضی شکل در سمت چپ و بالای پنل پشتی گوشی قرار گرفته و دو لنز دوربین بزرگ در این ماژول، دیده می‌شوند. دایره دیگری هم در میان دو لنز دوربین بزرگ قرار گرفته که احتمالا لنز سوم گوشی باشد.

اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های سری Honor 60 به تنظیمات دوربین سه گانه مجهز هستند و یک فلش LED هم در کنار آنها قرار می‌گیرد.

کمپانی آنر هنوز هیچ‌کدام از مشخصات گوشی‌های سری Honor 60 را فاش نکرده است. اما شایعات مختلف، مدعی هستند که این گوشی در سه مدل آنر 60، Honor 60 Pro و Honor 60 SE رونمایی می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های نسل جدید Honor 60 با گوشی‌های اوپو Reno 7، اوپو Reno 7 Pro و اوپو Reno 7 SE رقابت خواهند کرد که تا دو روز دیگر، یعنی 25 نوامبر (4 آذر) در چین رونمایی می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که نسخه‌های Honor 60 و Honor 60 Pro به قابلیت شارژ سریع 66 واتی مجهز شوند. اما نسخه SE از شارژ سریع 40 واتی بهره خواهد برد. البته امیدواریم که در روزهای آینده، اخبار بیشتری از این گوشی فاش شوند و مشخصات رده‌بالاتری را فاش کنند.

بد نیست کمی هم درباره گوشی دیگر آنر یعنی Honor X30 صحبت کنیم. انتظار می‌رود که این گوشی با دوربین سلفی دایره‌ای روی نمایشگر، اسنپدراگون 695 و تنظیمات دوربین سه‌گانه با یک لنز 48 مگاپیکسل و دو لنز 2 مگاپیکسلی همراه شود. همچنین گفته می‌شود که آنر در زمستان 2022 از دو گوشی تاشو نیز رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی گوشی آنر 60 پیش از رونمایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر