;
coinex

حالا مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو را می‌دانیم!

قابلیت‌های زوم دوربین وان پلاس 10 پرو لو رفت. این گوشی احتمالا به لنز پریسکوپی تله فوتو مجهز نمی‌شود و از این لحاظ آپگرید مهمی نسبت به نسل قبلی خود دریافت نمی‌‌کند.

کمپانی وان پلاس در تلاش است تا گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro را برای رقابت با گوشی‌های گلکسی S22 سامسونگ آماده کند. این گوشی که احتمالا در دی یا بهمن ماه آینده رونمایی خواهد شد، یکی از بهترین گوشی‌های 2022 است که در اسفند یا فروردین ماه روانه بازارها می‌شود.

به‌تازگی اخباری در فضای وب منتشر شده که مدعی هستند دوربین وان پلاس 10 پرو تفاوت زیادی با گوشی نسل قبلی خود نخواهد داشت که در ادامه،‌ بیشتر به آن می‌پردازیم.

حالا مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو

مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو

وان پلاس 9 پرو از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد. یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز اولترا واید 50 مگاپیگسلی، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، زوم اپتیکال 3.3x و زوم دیجیتال 30x و همچنین لنز 2 مگاپیکسلی مونوکروم، تنظیمات این دوربین اصلی را تشکیل داده‌اند.

هفته گذشته، تصویری از رندرهای OnePlus 10 Pro منتشر شد که این گوشی را با سه لنز دوربین در پنل پشتی نشان می‌داد. این تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است. افشاگر معروف، OnLeaks که این تصویر را منتشر کرده، مدعی شد وان پلاس 10 پرو از یک لنز تله فوتو معمولی با قابلیت زوم اپتیکال 3.3x و زوم دیجیتال 30x بهره می‌برد. با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که تنظیمات دوربین وان پلاس 10 پرو و 9 پرو از لحاظ لنز تله فوتو یکسان باشند.

کمپانی وان پلاس مدعی شده که تمرکز خود بر روی عملکرد دوربین را بیشتر کرده است. اما اینطور که به نظر می‌رسد، وان پلاس 10 پرو حداقل از لحاظ لنز تله فوتو توانایی رقابت با پرچمداران دیگر،‌ از جمله گوشی‌هاس سری Galaxy S22 را ندارد.

افشاگر معروف چینی، دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) مدعی شد گوشی One Plus 10 Pro به دوربین زوم پریسکوپی مجهز نمی‌شود و نسل جدید پرچمدار وان پلاس با همان لنز استاندارد زوم اپتیکال 3.3x و زوم دیجیتال 30x راه‌اندازی خواهد شد. این افشاگر همچنین اعلام کرد این سنسور،‌ رزولوشن بالایی ندارد و به همین دلیل، قابلیت زوم هیبرید آن چندان چشمگیر و قابل توجه نیست.

حالا مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو را می‌دانیم!

مشخصات OnePlus 10 Pro

تابه‌حال اطلاعات زیادی از مشخصات گوشی وان پلاس 10 پرو فاش نشده است. اما با توجه به اینکه، این گوشی از نوع پرچمدار خواهد بود، می‌توان پیش‌بینی کرد که به تراشه اسنپدراگون 8Gen1 مجهز می‌شود. این تراشه احتمالا همراه با رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند.

اندروید 12 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود و نسخه جدیدی از رابط کاربری OxygenOS و ColorOS هم در کنار اندروید 12، تکمیل کننده نرم‌افزارهای اجرایی خواهند بود.

دوربین سلفی در وان پلاس 10 پرو به صورت پانچ روی نمایشگر تعبیه می‌شود. اما درباره نمایشگر 10 پرو باید گفت که مثل وان پلاس 9 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی +QHD با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی OnePlus 10 Pro باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 یا 125 وات اشاره کرد.

ماژول دوربین اصلی هم احتمالا مثل گوشی‌های سری Galaxy S21 تا روی فریم گوشی امتداد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر