;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال مانا یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال مانا (MANA): توکن‌های NFT چند سالی است که در کانون توجهات قرار گرفته‌اند. ارز مانا به عنوان یکی از این توکن‌ها به شمار می‌رود. ارز دیجیتال Mana توکن اختصاصی پلتفرم دسنترالند است. این پروژه یک بازی کریپتویی به شمار می‌رود که در حال حاضر گیمرهایی زیادی در آن به کسب درآمد می‌پردازند. برای آشنایی با پلتفرم دسنترالند و همچنین بررسی تاریخچه، وضعیت فعلی و آینده ارز مانا تا انتهای مقاله حاضر با ما همراه باشید.

در ادامه قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) قرار گرفته است.

احتمالا در این روزها در رسانه‌ها و اخبار پیرامون مفهوم متاورس داستان‌ها و ماجراهای مختلفی را شنیده‌اید. درباره متاورس در مقاله جداگانه‌ای بحث و بررسی کرده‌ایم که می‌توانید برای مطالعه بیشتر مقاله متاورس چیست را مطالعه کنید. پروژه دسنترالند نیز به عنوان یک بازی به شمار می‌رود که در آن افراد وارد یک دنیای مجازی می‌شوند. در این بازی گیمرها به خرید و فروش املاک و مستغلات می‌پردازند. سپس با در گذر زمان می‌توانند زمین‌های خود را توسعه دهند و کارهای عمرانی در آن انجام دهند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال مانا (MANA)

نمودار عقربه‌ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز مانا (MANA) است. در استفاده از نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز مانا (MANA) کافیست از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه‌ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت مانا (MANA) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می‌تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت مانا (MANA)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج‌ترین و بهترین روش‌های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز مانا (MANA) و حتی دیگر رمزارزهاست. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت و حجم معاملات بررسی می‌شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز مانا (MANA) می‌توان استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت مانا (MANA) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال مانا (MANA)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA)

 

پس از پرداختن به بحثقیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

ارز مانا به عنوان یکی دیگر از توکن‌های بومی دسنترالند به شمار می‌رود که مبتنی بر استاندارد ERC-20 در بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده است. به کمک در اختیار داشتن ارز دیجیتال Mana در بازی می‌توانید اقدام به خرید توکن لند کنید. همچنین کلیه خدمات و کالاها در محیط بازی نیز از طریق توکن مانا قابل دسترسی هستند. همچنین مکانیزم تصمیم‌گیری و حاکمیت در دسنترالند به صورت غیرمتمرکز در نظر گرفته شده است که در قالب آن هرکس بر مبنای تعداد ارز مانا که در اختیار دارد، از حق رأی در فرآیند تصمیم‌گیری برخوردار است.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) می‌خواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال مانا (MANA)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار بیت کوین کشی را که می‌خواهید بخرید را مشخص کنید.
  • مرحله سوم: پس از انتخاب میزان ارز، خرید خود را تکمیل کنید.
  • مرحله چهارم: در نهایت (MANA) را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دسنترالند یا مانا (MANA) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال مانا (MANA)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال دیسنترالند یا مانا (MANA)

 

بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال مانا (MANA) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزونه مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را تنها با یک کلیک، به ورود امن کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی‌های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت می‌توانید به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس‌ها. با ذخیره کردن توکن‌ها و کلکسیون‌های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ،BCH ،ETH ،ETC ،LTC و همه توکن‌های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر