;
coinex

بهترین ماشین های چینی در ایران

بهترین ماشین های چینی در ایران کدام ماشین‌ها هستند؟ در این مقاله شما را با خودروهای محبوب و موفق چینی آشنا خواهیم کرد.

کشور چین یک کشور پیچیده و عجیب است! این کشور که لقب پرجمعیت‌ترین کشور جهان را به خود اختصاص داده، تا پیش از پیروزی انقلاب به رهبری مائو، یک کشور ضعیف و فقیر بود. اما حالا، بعد از آمریکا دومین ابر قدرت جهان است و حتی عده‌ای معتقدند در آینده‌ای نه چندان دور، جای آمریکا را هم خواهد گرفت. چینی‌ها از تجربه کردن و سرمایه گذاری در تکنولوژی و صنعت‌های جدید هیچ ابایی ندارند. آنها که هیچ تجربه‌ای در تولید موبایل نداشتند، حالا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های همراه هستند. همین مسئله در مورد صنعت خودروسازی چین نیز صادق است. چینی‌ها تا ابتدای قرن بیست و یکم، یا از خودروهای خارجی استفاده می‌کردند و یا خودروهایی داخلی تولید می‌کردند که هیچ کیفیت و توجیه اقتصادی نداشت؛ اما در طی ده سال، کشور چین تبدیل به یکی از بزرگترین صادرکنندگان خودرو به سراسر جهان شد.

ترمینال مدرس شیراز با مساحت 22 هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین ترمینال‌های شیراز است که تعداد زیادی از شرکت‌های مسافربری را در خود جای داده و هر روز، میزبان صدها مسافر از شهرهای مختلف است. این ترمینال خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می‌کند و سرویس‌هایی از جمله فروشگاه صنایع دستی، رستوران و کافه تریا را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در ادامه شما را با بهترین ماشین های چینی در ایران آشنا خواهیم کرد.

بهترین ماشین های چینی در ایران

علت موفقیت ماشین‌های چینی در چند نکته ساده و اساسی خلاصه می‌شود. خودروهای تولید شده در کشور چین، از نظر قیمت بسیار اقتصادی هستند و همین عامل باعث شده که این خودروها در بسیاری از کشورها طرفداران زیادی داشته باشند. عامل دیگر، کیفیت خودروهای چینی است؛ این خودروها، کیفیت و امکانات روز دنیا را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. در کشور ما، خودروهای چینی زیادی وجود دارند؛ اما در این مقاله تلاش کردیم بهترین ماشین های چینی در ایران را به شما معرفی کنیم. برای انتخاب بهترین‌ها ملاک‌های متفاوتی مانند قیمت، کیفیت و همچنین امکانات رفاهی این خودروها را در نظر گرفتیم. با ما همراه باشید.

چرا خودروی چینی بله؛ خودروی داخلی نه

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که اگر قرار است نتوانیم خودروهای تولید شده توسط برندهای معروف خودروسازی مانند بنز و بی ام و را بخریم، چرا به سراغ محصولات داخلی نرویم؟ چرا باید به خودرهای چینی اطمینان کنیم؟ حق با شماست. این سوال منطقی به نظر می‌رسد؛ اما پاسخ آن نیز بسیار ساده است. خودروهای چینی تقریبا با خودروهای داخلی هم قیمت هستند و در عین حال،‌ کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری دارند. بنابراین به هیچ وجه با خودروهای تولید داخل قابل مقایسه نیستند. در ادامه، بهترین ماشین های چینی در ایران را معرفی می‌کنیم.

جک K7

بهترین ماشین های چینی در ایران - جک K7

حتما شما هم با کمپانی جک آشنا هستید. این کمپانی از اولین شرکت‌هایی بود که خودروهایش در کشور ما به فروش رسید. به طور کلی، کمپانی جک یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در کشور چین است. این کمپانی در خود کشور چین نیز طرفداران پر و پا قرصی دارد. یکی از بهترین ماشین های چینی در ایران نیز توسط این برند تولید شده است؛ یعنی ماشین جک K7 که از طراحی و ظاهر بسیار مدرن و جذاب بهره‌مند است. این خودروی شاسی بلند که به صورت دو دیفرانسیل طراحی شده، دارای گیربکس 6 حالته اتوماتیک است. این خودرو با موتور توربوشارژ 1.5 لیتری و قدرت 174 اسب بخار عرضه شده است و گشتاور موتور به 215 نیوتن متر می‌رسد. ماکسیمم سرعت این خودرو تا 160 کیلومتر هم می‌رسد و همچنین صفر تا صد این خودرو نیز در حدود 11 ثانیه است. این خودرو با مصرف سوخت 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر، از امکانات گسترده‌ای نظیر شش ایربگ، ترمز دیسکی جلو و عقب، کنترل سرعت در سرازیری یا HDC، کنترل پایداری یا ESP، کروز کنترل، کیلس استارتر، تهویه اتومات دوگانه با دریچه ردیف عقب، فرمان هیدرولیک، دوربین  360 درجه، دوربین عقب، مانیتور لمسی، صندلی برقی راننده، صندلی تاشو عقب، مموری یکپارچه (آینه، فرمان و صندلی)، گرمکن صندلی جلو، سردکن صندلی جلو، آینه تاشو برقی با گرمکن، آینه عقب الکتروکرومیک، چراغ هالوژن جلو، مه‌شکن‌های جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، سانروف، سقف پانوراما، روکش چرم صندلی و سنسور پارک جلو و عقب بهره می‌برد. تمام این امکانات و ویژگی‌ها باعث شده است این خودرو در لیست بهترین ماشین های چینی در ایران قرار بگیرد.

ام‌جی RX5

بهترین ماشین های چینی در ایران - ام جی RX5

یکی دیگر از برندهای مشهور و مهم چینی، برند ام جی است. ام جی یکی از برندهای لاکچری چینی است که حضورش در کشورمان باعث ارتقا سطح ماشین‌های چینی حاضر در ایران شد. یکی از جدید‌ترین تولیدات این کارخانه، ام‌جی RX5 است که یک خودروی جذاب با سبک طراحی خودروهای اروپایی است. این خودرو دارای یک موتور قدرتمند توربو شارژ با حجم 2 لیتر است که 220 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور موتور این خودرو 350 نیوتون متر است که برای خودرویی در این جثه بسیار مناسب است. حداکثر سرعت این خودرو تا 217 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت آن نیز در حدود 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر است. تمام این موارد نشان می‌دهند که ما با خودرویی قوی از لحاظ موتوری روبرو هستیم. امکانات رفاهی این خودروی چینی که در لیست بهترین ماشین های چینی در ایران قرار گرفته نیز قابل توجه است. از جمله این امکانات می‌توان به کیسه هوا، ترمزهای مجهز به ABS و EBD، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی، کنترل ترمز در پیچ‌‌ها، سامانه کمکی حرکت در شیب، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، چراغ‌های اتوماتیک مجهز به زنون و سیستم تطبیق‌پذیر، چراغ روشنایی در روز، کیلس استارت، آینه الکتروکرومیک وسط، نمایشگر لمسی مرکزی، دوربین دنده عقب، سنسورهای پارک، سقف پانورامیک به همراه سانروف برقی چند حالته و صندلی‌های جلو مجهز به تنظیمات برقی اشاره کرد.

بورگارد BX7

بهترین ماشین های چینی در ایران - بوگارد BX7

بوگارد یکی از ناشناخته‌ترین شرکت‌های چینی حاضر در کشورمان است. اما همین شرکت ناشناخته، تولیدکننده یکی از بهترین ماشین های چینی در ایران به شمار می‌آید. این خودرو یعنی بوگارد BX7 از آخرین تولیدات این کارخانه است. برند بوگارد یکی از برندهای چینی است که در اصل در اروپا کار خود را آغاز کرد. اما بعد از چند سال دچار ورشکستگی شد و این چینی‌ها بودند که این کارخانه را از نو احیا کردند. بوگارد BX7 یکی از گران‌ترین و باکیفیت‌ترین خودروهای حاضر در ایران است. این خودرو که دارای موتور توربو شارژ 2 لیتری است یک غول به تمام معنا به حساب می‌آید. قدرت موتور این خودرو تا 224 اسب بخار می‌رسد و دارای گیربکس اتوماتیک شش حالته است. همچنین این ماشین دو دیفرانسیل است. حداکثر سرعت این غول 1.7 تنی، 206 کیلومتر در ساعت و صفر تا صد آن نیز 9.5 ثانیه است. یکی از دلایل قرار گرفتن این ماشین در لیست بهترین ماشین های چینی در ایران ظرفیت 7 نفره این خودرو است که برای خانواده‌ها بسیار مناسب و کاربردی است. این خودرو از نظر امکانات رفاهی شبیه به برندهای غربی بوده و از این نظر چیزی کم ندارد. بعضی از امکانات این ماشین عبارت است از نمایشگر 8 اینچی لمسی مجهز به اندروید، نمایشگر اطلاعات، سیستم‌های ترمزECD, TCS, EDS HDC, EBP, BDC, ESC و CBC، چراغ روشنایی در روز، سانروف پانوراما، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل در سربالایی و سرازیری، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو، عقب و کناری و در نهایت از همه جذاب‌تر، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای.

چری آریزو 6

بهترین ماشین های چینی در ایران - چری آریزو 6

حتی اگر به ماشین علاقه نداشته باشید و به قول معروف ماشین باز نباشید، به طور حتم نام برند چری به گوش شما خورده است. این برند چینی سال‌هاست با تولید انواع مختلف خودرو در کشور ما حضور دارد و با استقبال خوب هموطنان و خریداران ماشین نیز روبرو شده است. کمپانی چری به تازگی یکی از بهترین ماشین های چینی در ایران را رونمایی کرده است. نام این خودرو چری آریزو 6 است و به نوعی گل سرسبد خودروهای چری در ایران به حساب می‌آید. این خودرو دارای یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 147 اسب بخار است که باعث شده این ماشین یک ماشین قدرتمند لقب بگیرد. صفر تا صد این مدل نزدیک به 9 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 210 کیلومتر در ساعت است. نکته جالب در مورد این خودرو، گیربکس CVT آن است که مجهز به 9 دنده مصنوعی و اتوماتیک بوده و در شرایط مختلف امکانات متفاوتی را پیش روی راننده قرار می‌دهد. این خودرو دارای مصرف سوخت متعادل و در حد 7 لیتر در هر صد کیلومتر است که برای خودرویی با این وزن و توان بسیار ایده‌آل است. این خودرو دارای سایز متوسط بوده و از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی  نیز بهره‌مند است. در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی  با مواردی مانند سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سامانه کنترل ایستایی در سربالایی، کروز کنترل، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد تایر، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتو‌هلد، دیلایت، اتولایت، چراغ‌های مه شکن عقب، فرمان برقی با روکش چرم و دکمه‌های کنترل مجهز به سامانه حساسیت به سرعت، سیستم صوتی با شش اسپیکر به همراه ساب ووفر، نمایشگر لمسی 9 اینچی، نَویگیشن، دوربین‌های عقب، جانبی و 360 درجه، نمایشگر7 اینچی لمسی، شش عدد کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، کیلس استارت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، صندلی راننده با تنظیمات برقی، گرمکن صندلی جلو، روکش صندلی چرم، آینه جانبی تاشونده برقی با گرمکن و سانروف روبرو هستیم.

هاوال H6

بهترین ماشین های چینی در ایران - چری آریزو 6

برند هاوال یکی از جدیدترین و ناشناخته‌ترین برندهای چینی حاضر در کشور است. این برند توسط گروه خودروسازی بهمن خودرو عرضه می‌شود و دارای چند مدل مختلف است. اما بهترین و با کیفیت‌ترین مدل این شرکت خودروسازی که در لیست بهترین ماشین های چینی در ایران قرار گرفته، مدل هاوال H6 است. این مدل دارای یک موتور قدرتمند 2 لیتری است که حداکثر سرعت این خودرو را به 190 کیلومتر در ساعت رسانده است. در واقع این خودرو علاوه بر اینکه یکی از بهترین‌ ماشین های چینی در ایران به حساب می‌آید یکی از سریع‌ترین آنها نیز هست. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک 6 حالته بهره‌ می‌برد. صفر تا صد این ماشین جذاب نیز در حدود 10 ثانیه است. از جمله امکانات این خودرو باید به کیلس استارت، تهویه مطبوع دوگانه با خروجی مخصوص صندلی‌های عقب، ترمز دستی (ترمز پارک) دکمه‌ای، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم در4 جهت، کروز کنترل، نمایشگر لمسی 8 اینچ، سیستم صوتی مجهز به 7 بلندگو، دوربین پارک، ایموبلایزر (قطع برق پیشرانه برای مقابله با سرقت)، نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها، حسگر هشدار برخورد از جلو و عقب، حفظ خودرو در شیب سربالا و سرپایین اشاره کرد. البته تجهیزات و امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی‌های جلو و گرم‌کن صندلی‌ها نیز در تیپ لوکس یا به صورت سفارشی قابل اضافه شدن هستند.

حرف آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که تعداد زیادی از خودروهای چینی در کشور ما وجود دارند که از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند؛ اما در این مقاله تلاش کردیم بهترین ماشین‌ های چینی در ایران را با توجه به قیمت، کیفیت و برند معتبری که دارند به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی تمام خودروهای چینی قیمت مناسب آنهاست. به طور مثال در لیستی که به شما ارائه دادیم، هرکدام از ماشین‌ها را که انتخاب کنید و با نمونه‌های اروپایی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که نمونه‌های اروپایی که دارای همین مشخصات هستند بسیار گران‌تر از خودروهای چینی‌ به فروش می‌رسند.

پایانه ها؛ وبسایت مطمئن برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

وب سایت پایانه ها به عنوان معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، تجربه خرید آسان بلیط اتوبوس را برای شما فراهم کرده است. خرید بلیط اتوبوس از پایانه ها با چند کلیک و به‌راحتی امکان پذیراست و شما می‌توانید بصورت آنلاین از تمامی شرکت‌های معتبر اتوبوسرانی کشور، برای مقصد مورد نظر بلیط بخرید. علاوه بر خرید بلیط اتوبوس در سایت پایانه ها شما می‌توانید اتوبوس و تاکسی سواری دربستی اجاره کنید. ارسال بار به صورت اینترنتی از دیگر خدمات پایانه هاست. چنانچه در هر یک از مراحل سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

نظر شما در خصوص بهترین ماشین های چینی در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر