;
coinex

ببینید: رندرهای رسمی گلکسی S21 FE منتشر شدند

رندرهای رسمی گلکسی S21 FE در صفحه رسمی UAE سامسونگ منتشر شدند. این گوشی در مراحل نهایی است و خیلی زود معرفی می‌شود تا به یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ 2021 تبدیل شود.

طی چند ماه گذشته، رندرهای مختلفی برای این گوشی، طراحی و منتشر شدند؛ اما تصویر جدیدی که مشاهده می‌کنید، در وب‌سایت‌های رسمی سامسونگ منتشر شده و هیچ شکی نیست که گلکسی اس 21 اف ای با همین طراحی ظاهری به بازار می‌آید.

گلکسی S21 FE سامسونگ قبل از گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra معرفی می‌شود تا توجه به سمت کهکشانی‌ها و بهترین گوشی‌های 2022 جلب شود.

رندرهای رسمی گلکسی S21 FE

رندرهای رسمی گلگسی اس 21 اف ای نشان می‌دهند که حاشیه‌ها در این گوشی کمتر شده است. طراحی سوراخ پانچ در بالای نمایشگر نیز دیده می‌شود که جایگاه نصب دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده باید گفت که این گوشی احتمالا به نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD مجهز می‌شود. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

ببینید رندرهای رسمی گلکسی S21 FE منتشر شدند

در پنل پشتی گوشی، یک برجستگی دوربین دیده می‌شود که شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی S21 دارد. فلش دوربین هم خارج از ماژول دوربین جای گرفته که طراحی نسبتا متفاوتی را نشان می‌دهد. Samsung Galaxy S21 FE با سه لنز دوربین همراه می‌شود که لنز اصلی آن، 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

بالاترین ظرفیت رم و حافظه در گلکسی اس 21 اف ای، ترکیب رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. این گوشی همچنین با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، شارژر 15 وات و اندروید 11 به صورت پیش‌فرض همراه است.

از دیگر ویژگی‌های Galaxy S21 FE می‌توان به دکمه‌هایی اشاره کرد که بیشتر آنها در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. اما درباره رنگ بندی گلکسی S21 FE باید گفت که این گوشی احتمالا در رنگ‌های سبز، بنفش ارغوانی، کرمی و مشکی عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود Galaxy S21 FE در ژانویه 2022، یعنی در یکی از روزهای بین 10 دی تا 10 بهمن رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای رسمی گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر