;
coinex

مشخصات Galaxy S22 Ultra با اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات Galaxy S22 Ultra با اندروید 12 و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. این گوشی همراه با دو پرچمدار Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus به‌زودی معرفی می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با شماره مدل SM-S908N در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. نسخه‌ای از این گوشی در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته که به رم 12 گیگابایتی مجهز است؛ البته تست‌ها نشان می‌دهند که رم واقعی دستگاه، 9.94 است.

این گوشی با هر امتیازی، قطعا یکی از بهترین گوشی‌های 2022 خواهد بود.

مشخصات Galaxy S22 Ultra

گلکسی اس 22 اولترا در آزمایش‌های تک هسته‌ای گیک‌بنچ، تقریبا همتراز گلکسی Tab S8 Plus ظاهر شده و توانسته امتیاز 1225 را به خود اختصاص دهد. اما در آزمایش‌های چند هسته‌ای، عملکرد بهتری داشته و امتیاز 3434 را کسب کرد.

مشخصات Galaxy S22 Ultra با اسنپدراگون 8 نسل 1

امتیاز بهتر گلکسی S22 Ultra نسبت به گلکسی تب اس 8 پلاس به دلیل حجم رم بیشتر است. فراموش نکنید که امتیازهای بنچمارک، همیشه عملکرد واقعی را نشان نمی‌دهند و اعداد واقعی، کمی متفاوت هستند. با این‌حال، فاش شدن مشخصات اس 22 اولترا در این بنچمارک نشان می‌دهد که به تاریخ رونمایی از سری گلکسی اس 22 نزدیک‌ شده‌ایم.

سامسونگ احتمالا پرچمداران 2022 خود را در ماه فوریه (بهمن) رونمایی می‌کند؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است. البته شایعه‌های قبلی، تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر