;
coinex

مشخصات سری گلکسی Tab S8 فاش شد

جزییات تازه‌ای از مشخصات سری گلکسی Tab S8 سامسونگ منتشر شده که برخی ویژگی‌های اصلی این تبلت را فاش می‌کند. گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا به‌زودی رونمایی می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ در رویداد MWC از تبلت‌های جدید خود رونمایی می‌کند یا اینکه قصد دارد همراه با گوشی‌های سری گلکسی اس 22، تبلت‌های خود را نیز معرفی کند.

در هر صورت، با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی سری گلکسی تب سامسونگ، هر روز اخبار بیشتری از این تبلت‌ها به بیرون درز می‌کند و این‌بار، خلاصه‌ای از مشخصات سری گلکسی Tab S8 توسط WinFuture منتشر شده است.

مشخصات سری گلکسی Tab S8

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا با نمایشگر 14.6 اینچی سوپر آمولد، ‌بزرگ‌تر از دو تبلت دیگر سامسونگ خواهد بود. یک ناچ نمایشگر برای این تبلت در نظر گرفته شده که جایگاه نصب دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید است. حاشیه‌ها هم در این تبلت بسیار باریک طراحی شدند تا نسبت تصویر بهتری ایجاد شود.

مشخصات سری گلکسی Tab S8 فاش شد

نمایشگر Galaxy Tab S8 Ultra از رزولوشن 1848 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 420 نیت پشتیبانی می‌کند.

اما درباره مشخصات نمایشگر گلکسی تب اس 8 پلاس باید گفت که حد وسطی از دو تبلت دیگر است. این تبلت به نمایشگر 12.7 اینچی سوپر آمولد مجهز شده و طراحی ناچ روی آن دیده نمی‌شود. نمایشگر Galaxy Tab S8 Plus از رزولوشن 2800×1752 پیکسل و همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر هر سه تبلت گلکسی تب اس 8 قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را دارد و به محافظ گوریلا گلس 5 مجهز است.

گلکسی تب اس 8 هم از نمایشگر 11 اینچ LTPS LCD برخوردار است. این تبلت هم مثل دو نسخه دیگر، از نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 500 نیت بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات سری گلکسی Tab S8 سامسونگ باید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 اشاره کرد که در هر سه مدل تبلت قرار می‌گیرد. این تبلت‌ها همچنین به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 12 و Samsung UI 4.1 برخوردار خواهند شد.

نسخه استاندارد Galaxy Tab S8 به رم 8 و حافظه داخلی 12 گیگابایتی مجهز می‌شود. اما نسخه‌های Galaxy Tab S8 Plus و Galaxy Tab S8 Ultra همراه با حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شوند؛ البته نسخه اولترا در یک نسخه دیگر با رم 16 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز به بازار می‌آید. همچین هر سه تبلت سامسونگ به درگاه نصب میکرو اس‌دی کارت مجهز هستند.

مشخصات سری گلکسی Tab S8 فاش شد

پورت USB-C 3.2 نسل 1 در این تبلت‌ها از DeX پشتیبانی می‌کند و DeX وایرلس هم در این تبلت‌ها در دسترس خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های اتصال تبلت می‌توان به شبکه 5جی، وای فای 6، بلوتوث 5.2، ANT، جی‌پی‌اس و GLONASS اشاره کرد.

پورت یو‌اس‌بی در این تبلت‌ها برای شارژ کردن تبلت نیز کاربرد دارد. نسخه اولترا با باتری 11200 میلی‌آمپرساعتی، بیشترین ظرفیت باتری را در بین سه مدل تبلت سامسونگ دارد. گلکسی تب اس 8 پلاس نیز به باتری 10090 و نسخه استاندارد گلکسی تب اس 8 به باتری 8000 میلی‌آمپرساعت مجهز هستند. وزن نسخه اولترا، پلاس و استاندارد به ترتیب 728، 567 و 507 گرم است.

از دیگر مشخصات سری گلکسی Tab S8 سامسونگ باید به این ویژگی‌ اشاره کرد که هر سه مدل از چهار اسپیکر با قابلیت Dolby Atmos بهره می‌برند. اسکنر اثرانگشت در این تبلت‌ها در زیر نمایشگر قرار دارد.

در پنل پشتی تبلت‌های 2022 سامسونگ هم دو لنز دوربین قرار گرفته است؛ 13 مگاپیکسلی اصلی و 6 مگاپیکسلی اولترا واید. چند قطعه مغناطیسی هم در این تبلت‌ها قرار گرفته که برای جایگاه قلم استایلوس S Pen در نظر گرفته‌ شده‌اند.

چند روز پیش اخباری از قیمت سری گلکسی Tab S8 منتشر شده بود. گفته می‌شود که نسخه استاندارد با قیمت 680 تا 700 یورو، نسخه پلاس با قیمت 880 تا 900 یورو و مدل اولترا با قیمت 1040 تا 1060 یورو عرضه می‌شوند. این قیمت‌ها برای نسخه‌های وای فای با کمترین میزان حافظه داخلی هستند. نسخه‌های مجهز به فایو جی، حدود 150 تا 160 یورو بیشتر قیمت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات سری گلکسی Tab S8چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر