;
coinex

گوشی تاشوی گوگل رقیبی برای گلکسی Z فولد 3 خواهد بود

شکی نیست که شرکت سامسونگ انبوه تولیدات گوشی‌های درجه یک تاشو را به خود اختصاص داده است. بااین‌حال با گذر زمان رقبا در حال ورود به عرصه فناوری نمایشگرهای تاشو هستند و حالا در کنار شرکت‌های چینی قرار است شاهد اولین گوشی تاشوی گوگل نیز باشیم.

بعد از مدت‌ها که به نظر می‌رسید دیگر خبری از تولید گوشی تاشوی گوگل نخواهد بود، اخیرا اخبار و شایعه‌ها پیرامون این دستگاه هوشمند قوت گرفتند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت دست از توسعه این دستگاه هوشمند خود برنداشته و قرار است که بالاخره از اولین گوشی تاشوی گوگل رونمایی شود.

با اینکه همچنان اخبار چندان دقیقی از این دستگاه هوشمند در دسترس نیست، اما یکی از منابع معتبر با نام 9toGoogle اذعان داشته که پروژه اولین گوشی تاشوی گوگل با اسم تجاری Pixel Notepad در دست توسعه است.

هزینه تولید گوشی تاشوی گوگل

Oppo Find N به‌عنوان یکی از گوشی‌های تاشویی که دنباله‌رو راه Galaxy Z Fold 3 سامسونگ بود، حالا خودش به منبع الهامی تبدیل شده است برای دستیابی گوشی تاشوی شرکت گوگل به رقابت در این عرصه.

گوشی تاشوی گوگل رقیبی برای گلکسی Z فولد 3 خواهد بود

نوت پد پیکسل گوگل می‌تواند برای کاهش هزینه‌ها از نحوه ساخت Oppo Find N الگوبرداری کرده و گوشی تاشویی ارزان‌تر با قابلیت‌هایی بهتر روانه بازار کند. بااین‌حال یکی از بخش‌های بزرگ هزینه تولید گوشی تاشوی گوگل وابسته به شرکتی است که می‌خواهد تولیدات پنل‌های این دستگاه را بر عهده بگیرد.

باتوجه‌به اینکه Pixel Notepad گوگل می‌تواند در بازار با Oppo Find N رقابت کند، این احتمال وجود دارد که قیمت نهایی فروش آن ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 3 باشد که در روز عرضه 1799 دلار قیمت‌گذاری شده بود. البته این کاهش در هزینه ساخت، وابسته به این است آیا خود سامسونگ پنل گوگل پیکسل نوت‌پد را تولید کند یا شرکت دیگری این وظیفه را بر عهده بگیرد.

گوشی تاشوی گوگل همچنان در ابر شایعه‌ها و اخبار قرار گرفته و حتی نام قطعی آن در روز عرضه مشخص نیست. در اخبار مختلف این گوشی تاشو با نام نوت‌پد پیکسل شناخته شده و در برخی شایعه‌ها اشاره‌هایی به نام تجاری Logbook نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوت پد پیکسل گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر