;
coinex

ببینید: عکس‌های واقعی اوپو فایند ایکس 5 پرو منتشر شدند

به تازگی تصاویری واقعی از اوپو فایند ایکس 5 پرو منتشر شده که این گوشی را در حالت روشن نشان می‌دهد. این تصاویر، مشخصات مهمی از گوشی را فاش می‌کنند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

گوشی Oppo Find X5 Pro احتمالا در اسفند ماه روانه بازارهای جهانی می‌شود و به همین دلیل هم روز به روز، اخبار بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود. گفته می‌شود مدل‌های اوپو فایند ایکس 5 و اوپو فایند ایکس 5 لایت هم همراه با نسخه پرو در اسفند ماه یا اوایل فروردین عرضه می‌شوند.

عکس‌های واقعی اوپو فایند ایکس 5 پرو

این تصاویر که در یک وب‌سایت چینی منتشر شده‌، نمایی از قاب پشتی و نمایشگر روشن گوشی را نشان می‌دهند. در این تصویر، لبه‌های بالایی و پایینی گوشی مشخص نیستند و نمی‌‌توان جایگاه نصب دوربین سلفی را دید.

ببینید عکس‌های واقعی اوپو فایند ایکس 5 پرو منتشر شدند

شماره مدل CPH205 که روی نمایشگر و برچسب پنل پشتی قابل مشاهده است، نشان می‌دهد که این گوشی درواقع نسخه‌ایست که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این شماره مدل پیش از این در تاییدیه تله‌کام اندونزی و TKDN نیز دیده شده بود.

طراحی اوپو فایند ایکس 5 پرو

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر گوشی در لبه‌ها کمی خمیده است و این احتمال وجود دارد که سوراخ پانچ در قسمت بالایی و مرکز نمایشگر وجود داشته باشد. اما در پنل پشتی، یک ماژول دوربین عجیب را مشاهده می‌کنید که روی آن نوشته شده: powered by MariSilicon. در قسمت پایین و سمت راست گوشی هم برند Oppo و Hasselblad دیده می‌شود.

کمپانی وان پلاس در سال 2021 با Hasselblad همکاری کرد تا بتواند بهینه‌سازی‌های رده‌بالاتری را در قابلیت‌های دوربین سری وان پلاس 9 ایجاد کند. این کمپانی در اواسط 2021 با اوپو ادغام شد و حالا به نظر می‌رسد که پرچمدارهای اوپو نیز از بهینه‌سازی Hasselblad برخوردار می‌شوند و برند آن را در گوشی‌های خود حک می‌کنند.

مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو

اگر اخبار و شایعه‌ها را قبول داشته باشیم، باید بگوییم گوشی Oppo Find X5 Pro به نمایشگر AMPLED LTPO 2.0 مجهز می‌شود که قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز را دارد. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 هم در نمای جلویی گوشی قرار می‌گیرد.

اما درباره تنظیمات دوربین اوپو فایند ایکس 5 پرو باید گفت که به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت پشتیبانی از OIS مجهز می‌شود. یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و یک لنز 13 مگاپیکسلی Samsung S5K3M5 هم در کنار لنز اصلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعت برخوردار می‌شود و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 80 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات را دارد.

اوپو فایند ایکس 5 پرو همراه با رم 12 گیگابایتی، رم 3 گیگابایتی مجازی، حافظه 256 گیگابایتی و ColorOS 12.1 راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدایی طراحی میتونم بگم بدتربن طراحی دنیاست

    پاسخ