;
coinex

یوبی‌ سافت پلاس برای نینتندو سوئیچ و موبایل عرضه می‌شود

یوبی‌ سافت پلاس با آغاز همکاری خود با گیم استریم برای ارتقای خدمات استریم ممکن است به سیستم عامل‌های جدید راه پیدا کند.

سرویس یوبی‌ سافت پلاس با این همکاری می‌تواند با بهره‌وری از فناوری پخش بازی‌های ویدئویی Gamestream سرویس اشتراک و امکانات خود را در این زمینه بهبود ببخشد. با پیشرفت‌های جدیدتر شرکت یوبی‌ سافت می‌تواند میزان و نحوه تعامل بازیکنان را در منوهای درون بازی و طول زمان استریم ارتقا دهد. این همکاری می‌تواند حرکت رو به جلویی برای گسترش یوبی‌ سافت پلاس به پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ و موبایل باشد.

یوبی‌ سافت پلاس در پلتفرم‌های جدید

در حال حاضر یوبی‌ سافت پلاس به بازیکنان امکان تجربه بازی‌ها از یک مجموعه بزرگ از عناوین شرکت یوبی‌ سافت را می‌دهد. یکی از این بازی‌ها در میان بیش از صد بازی دیگر Assassin’s Creed Valhalla است. این بازی در روز عرضه به این پلتفرم راه پیدا کرد. در کنار عنوان‌های اصلی قابلیت تجربه محتوای اضافه مثل دی‌ال‌سی‌ها نیز در سرویس یوبی‌ سافت پلاس وجود دارد.

با اینکه دسترسی به این سرویس از طریق گوگل استادیا و آمازون لونا به راحتی امکان‌پذیر است، در کنار اعلامیه جدید یوبی‌ سافت پلاس برای عرضه در پلتفرم ایکس‌باکس، مشخص نیست که آیا این نسخه همانند نسخه موجود در رایانه‌های شخصی به راحتی امکان دانلود و تجربه بازی‌ها را به کاربران خواهد داد یا نه.

با نگاهی به اعلامیه جدید یوبی‌سافت می‌بینیم که اشاره مستقیمی به نام ایکس‌باکس نشده است. اما مطبوعات پیرامون سرویس یوبی‌ سافت پلاس خبر از برنامه‌های تجاری فراتر از ایکس‌‎باکس را به ما می‌دهند.

انتشار یوبی‌ سافت پلاس برای موبایل و سوئیچ

در اعلامیه یوبی‌ سافت خبری از انتشار یوبی‌ سافت پلاس برای پلتفرم‌های جدید نبود. اما بهبودهای روابط کاربری Gamestream نشان از این دارند که این سرویس برای راه‌اندازی در گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوئیچ آماده است.

در واقع همکاری این دو شرکت با یکدیگر چندان امری حیاتی برای انتشار یوبی‌ سافت پلاس برای پلتفرم ایکس‌باکس نبود. همین الان هم سازگاری با کنترلر در رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و آمازون لونا به سادگی انجام می‌شود.

همکاری گیم‌استریم با یوبی سافت

با اینکه جا برای پیشرفت وجود دارد، اما یوبی‌ سافت پلاس برای انتشار در پلتفرم ایکس‌باکس از کمبود خاصی رنج نمی‌برد. به همین دلیل است که هزینه همکاری فقط برای این موضوع چندان انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر نمی‌رسد. ‏تیم گیم‌استریم در توسعه روابط کاربری پویا تخصص دارد و این توانایی‌‌ها خیلی فراتر محدوده‌ای هستند که فعلا یوبی سافت پلاس در حال حاضر در آن‌ها فعالیت دارد.

همکاری گیم‌استریم با یوبی سافت

به همین منظور به نظر می‌رسد که هدف از این همکاری دستیابی یوبی‌ سافت به نمایشگرها و چیدمان‌های کنترلری کوچکتر مثل نینتندو سوئیچ و گوشی‌های هوشمند خواهد بود. یوبی‌ سافت با الگوبرداری از عملکرد گوگل استادیا و Xbox Cloud Gaming می‌تواند برای پلتفرم‌هایی که توانایی بالایی در اجرای بازی‌های سنگین ندارند سرویس استریم خود را بهینه‌تر کند. موردی که در سرویس‌هایی که به آن اشاره کردم برای عنوانی بزرگ مثل Marvel’s Guardians of The Galaxy رخ داد.

با ورود به وبسایت اصلی GameStream این فرضیه قوت می‌گیرد. چرا که در آنجا به ایجاد امکان تجربه بازی‌ها در فضای ابری در هر دستگاهی به طور مستقیم اشاره شده است.

‏در حال حاضر گیم‌استریم به خوبی توانایی پوشش گسترده‌تر سرویس‌های استریم را دارد و یوبی‌ سافت پلاس می‌تواند از این ویژگی استفاده زیادی ببرد.

‏نظر شما درباره اجرای یوبی‌ سافت پلاس در پلتفرم‌های موبایل و نینتندو سوئیچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر