;
coinex

ببینید: رندرهای گلکسی S22 با جزییات دقیق منتشر شد

این‌روزها اخبار زیادی از سری گلکسی اس 22 به گوش می‌رسد و هر روز، جزییات بیشتری از آنها فاش می‌شود. اخیرا رندرهای گلکسی S22 و دو عضو دیگر این خانواده با جزییات بیشتر از تمامی زاویه‌ها منتشر شده و زیبایی این گوشی‌ها را به رخ می‌کشد.

با نزدیک شدن به تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) سرعت انتشار اطلاعات درباره گوشی‌های Galaxy S22 Plus ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra بیشتر شده است. 9 فوریه، تاریخی است که سامسونگ به صورت رسمی آن را تایید کرده است.

رندرهای گلکسی S22 و دو عضو رده‌بالای این خانواده،‌ این‌بار توسط ایوان بلاس مشهور منتشر شده که قطعا اعتبار بیشتری دارد.

رندرهای گلکسی S22 ، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra

این رندرها در مقایسه با رندهای قبلی که از سری گلکسی اس 22 منتشر شده بود، هم از لحاظ کیفیت تصویر و هم از لحاظ جزییات، کامل‌تر بوده و گوشی‌ها را از تمام زاویه‌ها با رنگ‌بندی کامل نشان می‌دهد.

رندرهای گلکسی S22

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، رندرهای گلکسی اس 22 این گوشی را در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و رزگلد نشان می‌دهند که رنگ‌های رز گلد و سبز، تنوع جالب و چشم‌گیری دارند. هرچند که با توجه به آمارهای قبلی،‌ همیشه رنگ‌های سفید و مشکی، فروش بیشتری دارند.

درباره مشخصات گلکسی اس 22 هم تابه‌حال گزارش‌های زیادی منتشر شده است. از نمایشگر تخت 6.06 اینچی گرفته تا سه لنز دوربین در پنل پشتی که به احتمال زیاد، همان طراحی نهایی خواهد بود.

رندرهای گلکسی S22 Plus

این گوشی هم از بسیاری جهات شبیه به برادر کوچک‌تر خود طراحی شده؛ فقط از لحاظ ابعاد کمی بزرگ‌تر است. این گوشی هم در رنگ‌های سفید، مشکی، رزگلد و سبز عرضه می‌شود و همان طراحی ماژول دوربین و نمایشگر را دارد. البته با توجه به ابعاد بزرگ‌تر، قیمت بیشتری نسبت به گلکسی اس 22 خواهد داشت؛ هرچند که امیدواریم این قیمت بیشتر فقط به ابعاد دو گوشی محدود نباشد و نسخه پلاس، از ویژگی‌های رده‌بالاتری نیز برخوردار شود.

رندرهای گلکسی S22 Ultra

رندرهای گلکسی S22 Ultra

رندرهای گلکسی اس 22 اولترا، تفاوت این گوشی با دو نسخه کوچک‌تر را به خوبی نشان می‌دهند. این گوشی از لحاظ ظاهری و سخت‌افزاری تفاوت زیادی با دو برادر کوچک‌تر خود دارد. کاملا مشخص است که سامسونگ قصد دارد تا مخاطب، تمرکز بیشتری روی این گوشی داشته باشد و برای فروش بالاتر این مدل برنامه‌ریزی کرده است.

گلکسی اس 22 اولترا احتمالا به قلم S Pen مجهز می‌شود که یادگاری از سری نوت سامسونگ است.

اینطور که در رندرها می‌بینیم، گلکسی اس 22 اولترا در رنگ رزگلد عرضه نمی‌شود و یک رنگ متفاوت دیگر برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین گلکسی S22 Ultra نیز از دو گوشی دیگر قدرتمندتر است و چندان عجیب نیست که قیمت 1299 دلاری برای این گوشی 6.8 اینچی تعیین شده باشد.

رندرهای گلکسی S22 Ultra

همانطور که گفتیم، سری گلکسی اس 22 در 9 فوریه (20بهمن) رسما رونمایی می‌شود و پیش‌فروش آن از 14 فوریه (25 بهمن) آغاز می‌شود. این گوشی‌ها از 25 فوریه (6 اسفند) به‌صورت رسمی برای فروش آماده خواهند بود.

بد نیست بدانید که این تنوع رنگ های گلکسی اس 22 احتمالا گزینه‌های نهایی نیستند. برخی شایعات مدعی هستند که رنگ‌هایی مثل بنفش و قرمز هم برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر