;
coinex

گلکسی S22 Ultra با تاخیر سه ماهه به دست خریدار می‌رسد

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S22 Ultra به دلیل استقبال بالا، دیرتر از بازه زمانی معمول به دست خریداران می‌رسد. سامسونگ هنوز این خبر را تایید نکرده و این تنها براساس احتمالات و پیش‌بینی میزان فروش است.

سامسونگ رسما اعلام کرد که نهم فوریه (20 بهمن) را برای رونمایی رسمی از پرچمداران گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra در نظر گرفته است. حالا برخی شایعات مدعی هستند که خریداران نسخه اولترا، گوشی خود را با تاخیر سه ماهه دریافت می‌کنند؛ دلیل آن هم،‌ تقاضای بالا است.

آیا سامسونگ برنامه‌ای برای این تقاضای بالا دارد؟

تاخیر سه ماهه در تحویل گلکسی S22 Ultra

بنابر ادعای افشاگر Dohyun Kim، تقاضا برای خرید گلکسی اس 22 سامسونگ، بیشتر از چیزی است که این غول کره‌ای پیش‌‌بینی کرده است. به همین دلیل ممکن است افرادی که این گوشی را خریداری می‌‌کنند، دیرتر از بازه زمانی معمول و با تاخیر سه ماهه گوشی خود را دریافت کنند.

گلکسی S22 Ultra با تاخیر سه ماهه به دست خریدار می‌رسد

این افشاگر مدعی شده که این اطلاعات را از نمایندگی‌‌های فروش دریافت کرده است. کیم در توییت خود به مشکلات ظرفیت تولید اشاره نکرده است؛ اما این احتمال وجود دارد که بحران کمبود جهانی تراشه، گریبان تولید گلکسی S22 Ultra را هم گرفته باشد.

سامسونگ روند پیش فروش و رزرو گوشی‌های سری گلکسی اس 22 را آغاز کرده و آن را با آفرهای مختلفی مثل اعتبار 50 دلاری در دسترس قرار داده است. احتمالا تقاضای بیشتری برای پیش خرید گلکسی اس 22 اولترا ثبت شده و این نگرانی را به وجود آورده است.

Dohyun Kim پیش از این اعلام کرده بود که این‌بار، تعداد بازارهایی که نسخه اسنپدراگون 8 نسل 1 را دریافت می‌کنند،‌ بیشتر از بازارهای مختص به عرضه اگزینوس 2200 است. این مسئله هم می‌تواند به همان دلیل کمبود جهانی تراشه باشد. البته فراموش نکنید که تمام این موارد، بر اساس شایعات و پیش‌بینی‌‌ها هستند و هیچ‌چیز به صورت رسمی تایید نشده است.

مشخصات گلکسی S22 Ultra

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات گلکسی S22 Ultra فاش شده است و تقریبا می‌دانیم که این گوشی به نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic 2x Amoled مجهز می‌شود. رزولوشن این نمایشگر +QHD، نرخ نوسازی آن 120 هرتز و روشنایی آن 1750 نیت است. این دستگاه هوشمند به صورت پیش‌فرض از اندروید 12 و ONE UI 4 بهره می‌برد.

گلکسی S22 Ultra با تاخیر سه ماهه به دست خریدار می‌رسد

در نمای جلویی Galaxy S22 Ultra یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی قرار دارد. اما در پنل پشتی، احتمالا یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی تعبیه شده که از OIS پشتیبانی می‌کند. یک لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 3x و OIS، لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو و OIS و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید هم سایر تنظیمات دوربین را تشکیل می‌‌دهند.

گلکسی S22 Ultra در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. این گوشی به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 45 وات برخوردار است. از دیگر مشخصات گلکسی S22 Ultra باید به درگاه نصب قلم S Pen و رنگ‌بندی سفید، مشکی، سبز و قرمز تیره آن اشاره کرد.

مشخصات شیائومی 12 پرو علاوه بر گیک‌بنچ 5 در پلتفرم‌های FCC و HTML 5 نیز رویت شده است. در این پلتفرم‌ها، به اندروید 12، پشتیبانی از NFC و شبکه 5G اشاره شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که نسخه جهانی شیائومی 12 پرو در چه تاریخی عرضه شود؛ اما با توجه به تاییدیه‌های مختلفی که دریافت کرده،‌ می‌توان تاریخ نزدیکی را برای آن پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاخیر سه ماهه در تحویل گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باعرض سلام
    شک نکنید چِرت وپرت هست
    گوشی که هنوز امتحان خودشو پس نداده وکارشناسی وبررسی نشده و باقیمت حدود۴۰میلیون
    روچه حسابی تقاصای بیش ازحد داره آخه؟😀

    پاسخ