;
coinex

مشخصات شارژر گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا منتشر شد

مشخصات شارژر گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا منتشر شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی از شارژر این موبایل را برایتان شرح دهیم.

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که پرچمداران سری گلکسی S22 سامسونگ از سرعت شارژ ۴۵ وات برای شارژ مجدد باتری استفاده خواهند کرد. تاکنون چندین بار گزارش‌هایی منتشر شده که گوشی S22 و مدل‌های دیگر آن از فناوری سرعت شارژ ۲۵ وات استفاده می‌کنند. چنین امری باعث ابراز ناراحتی کاربران و طرفداران محصولات شرکت کره‌ای شده بود؛‌ زیرا بسیاری از محصولات برندهای دیگر در بازار وجود دارند که سرعت شارژ بالاتری را به کاربران ارائه می‌دهند.

گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا

چند روز قبل، در مطلبی که در آن به قابلیت‌ها و مشخصات سری گلکسی S22 پرداختیم به این موضوع نیز اشاره کردیم که فقط مدل گلکسی S22 اولترا شارژر 45 واتی خواهد داشت و دو مدل دیگر با پشتیبانی از شارژر 25 واتی راهی بازار می‌شوند. کمی قبل‌تر از آن هم خبرهایی که منتشر می‌شد چنین چیزی را تایید می‌کرد.

وب‌سایت صدور گواهی 3C که هر سه مدل یعنی گلکسی S22 (با شماره مدل SM-S9010)، گلکسی S22 پلاس (با شماره مدل SM-S9060) و گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا (با شماره مدل (SM-S9080) را با شارژر 25 واتی گواهی کرد تا کاربران رویای شارژر 45 واتی را از سر خارج کنند. اما امروز سازمان صدور گواهی DEMKO دانمارک، مدل پلاس و اولترا از گلکسی S22 را با شارژر 45 واتی گواهی کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا

گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ در سازمان 3C چین با برخورداری از سرعت شارژ 25 وات ثبت شده و تاییدیه دریافت کردند. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند تفاوت میان مدل‌های پرچم‌دار سامسونگ دیگر به تراشه خلاصه نمی‌شود؛‌ زیرا سازمان رگولاتوری دانمارک یعنی DEMKO به مدل‌های گلکسی S22 پلاس و اولترا تاییدیه داده و در وب‌سایت رسمی خود ثبت کرده که از سرعت شارژ 45 وات برخوردار هستند.

این گزارش‌ها با یکدیگر همخوانی دارند؛ زیرا هر یک از محصولات مدنظر برای بازارهای مختلف از شماره مدل مخصوص به خود برخوردار هستند و این یعنی سامسونگ با توجه به منطقه مدنظر برای عرضه محصولات می‌خواهد مشخصات سخت‌افزاری را تغییر دهد؛ تغییراتی که دیگر به تراشه ختم نمی‌شوند و سرعت شارژ نیز شاملشان می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا
شارژر 45 واتی گلکسی s22 اولترا

متاسفانه سازمان رگولاتوری دانمارک به ظرفیت باتری اشاره نمی‌کند؛ اما با استناد به گزارش‌های دیگر می‌توان گفت که مدل استاندارد سری دارای باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعت، مدل پلاس دارای باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت و مدل گلکسی S22 اولترا نیز دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

تنها چند روز به زمان رونمایی پرچمداران سری گلکسی S22 سامسونگ باقی مانده است و انتظار می‌رود طی رویدادی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود شرکت کره‌ای در 9 فوریه (20 بهمن) محصولات جدید خود را معرفی کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره مشخصات شارژر گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر