;
coinex

تصاویری از ویدیوی معرفی Galaxy S22 در آستانه رونمایی رسمی لو رفت

سامسونگ قرار است 9 فوریه (20 بهمن) از سری Galaxy S22 رونمایی کند و هرچه به تاریخ رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم،‌ اخبار بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. این‌بار تصاویری از ویدیوی معرفی سری گلکسی اس 22 به بیرون درز کرده است.

تصاویری واقعی از این گوشی‌ها هم در ویدیوی معرفی لو رفته که در مجموع، جزییاتی از مشخصات سری Galaxy S22 را فاش می‌کند.

این اخبار جدید نشان می‌دهند که همه‌چیز طبق برنامه پیش‌ می‌رود و گوشی‌های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا در رویداد 20 بهمن رسما رونمایی می‌‌شوند. این گوشی‌ها بدون شک جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین گوشی‌های 2022 دارند.

اخبار لو رفته در ویدیوی معرفی سری Galaxy S22

این ویدیو و تصاویر تایید می‌کنند که سامسونگ در رویداد خود از سه گوشی پرچمدار رونمایی خواهد کرد و Galaxy S22 Ultra در مقایسه با دو گوشی دیگر، مشخصات رده‌بالاتری دارد.

ویدیوی معرفی و عکس‌های Galaxy S22 در آستانه رونمایی رسمی لو رفت

در این ویدیو مشخص شده گلکسی اس 22 از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می‌برد و مدل‌های پلاس و اولترا هم به ترتیب از نمایشگرهای 6.6 و 6.8 اینچی برخودار هستند. جزییات بیشتری از نمایشگرها و سایر مشخصاتی که تاکنون از این گوشی‌ها می‌دانستیم، فاش یا تایید نشده است.

تاریخ عرضه Galaxy S22

گزارش‌هایی که پیش از این درباره تاریخ عرضه Galaxy S22 منتشر شده، اعلام کرده‌اند که پیش فروش این گوشی‌ها از 14 فوریه (25 بهمن) و فروش رسمی آنها از 25 فوریه (6 اسفند) آغاز می‌شود.

تصاویری از ویدیوی معرفی Galaxy S22 در آستانه رونمایی رسمی لو رفت

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره ویدیوی معرفی Galaxy S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر