;
coinex

ریلمی 9 پرو پلاس به سنسور ضربان قلب مجهز می‌شود

گوشی‌های ریلمی 9 پرو پلاس و ریلمی 9 پرو 5 جی تا دو هفته آینده رسما در هند رونمایی می‌شوند. مدیرعامل این شرکت در آستانه رونمایی رسمی، ویژگی سنسور ضربان قلب در Realme 9 Pro Plus را به رخ کشید.

کمپانی ریلمی به‌مروز زمان، برخی ویژگی‌های گوشی‌های رده‌بالای خود را به اشتراک گذاشت تا توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. مدهاو شیث (Madhav Sheth)، مدیرعامل ریلمی با انتشار یک توییت، از یک ویژگی رده‌بالای دیگر در گوشی‌های سری ریلمی 9 خبر داد.

در این توییت، سازوکار عملکرد سنسور ضربان قلب در ریلمی 9 Pro Plus مشخص شده است.

سنسور ضربان قلب در ریلمی 9 پرو پلاس

این گوشی هوشمند به اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز می‌شود. سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب در این گوشی به کمک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر اجرا می‌شود. کاربر برای استفاده از این قابلیت باید ابزار اندازه‌گیری ضربان قلب را روی گوشی باز کند و سپس انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قرار دهد تا ضربان قلب محاسبه شود.

ریلمی 9 پرو پلاس به سنسور ضربان قلب مجهز می‌شود

نرم‌افزار سنسور ضربان قلب در این گوشی می‌تواند تعداد دفعاتی که ضربان قلب محاسبه شده را ثبت و ذخیره کند تا کاربر در طول زمان، به نوسانات آن دسترسی داشته باشد. این ویژگی احتمالا تنها در گوشی ریلمی 9 پرو پلاس قرار می‌گیرد و نسخه معمولی ریلمی 9 پرو از این قابلیت برخوردار نمی‌شود.

گفته می‌شود Realme 9 Pro Plus به لنز سفارشی Sony IMX766 مجهز می‌شود و احتمالا اولین گوشی ریلمی خواهد بود که از ویژگی OIS پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس

انتظار می‌رود که این گوشی همراه با نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت 90 هرتز راه‌اندازی شود. این گوشی احتمالا به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل،‌ لنز 8 مگاپیکسل اولتراواید و لنز 2 مگاپیکسل ماکرو مجهز خواهد شد.

ریلمی 9 پرو پلاس به سنسور ضربان قلب مجهز می‌شود

برای این گوشی یک تراشه دایمنسیتی 920 در نظر گرفته شده است. این تراشه همراه با رم 4 گیگابایتی، قدرت لازم برای پردازش برنامه‌ها را تامین می‌کند. رم 4 گیگابایتی گوشی همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. ریلمی 9 Pro Plus در نسخه‌ای دیگر با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

احتمالا نسخه‌ای از این گوشی با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی در بازار اروپا عرضه خواهد شد. 9 پرو پلاس به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سنسور ضربان قلب در ریلمی 9 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر