;
coinex

عکس‌های واقعی از کیس و قاب محافظ سری گلکسی S22 منتشر شد

تصاویری از قاب محافظ سری گلکسی S22 منتشر شده که به‌نوعی مشخصات ظاهری گوشی‌ها تایید می‌کنند. سامسونگ رویداد بزرگ خود را در 9 فوریه (20 بهمن) برگزار می‌کند و از گوشی‌های سری S22 و تبلت‌های سری S8 رونمایی خواهد کرد.

تابه‌حال اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های Galaxy S22 Plus ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra منتشر شده و تقریبا می‌توان گفت هیچ سورپرایزی برای رویداد رونمایی باقی نمانده است. اطلاعاتی هم درباره قیمت و تاریخ عرضه این گوشی‌ها در بازارهای مختلف منتشر شده و به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد تمرکز خریداران بیشتر روی نسخه اولترا باشد.

اخیرا عکس‌هایی هم از قاب محافظ سری گلکسی S22 منتشر شده که طراحی هر سه گوشی را در کیس‌های محافظ نشان می‌دهد.

قاب محافظ سری گلکسی S22

TechInsider، افشاگر معروف عکس های قاب محافظ سری گلکسی S22 را در توییتر خود به اشتراک گذاشته و این گوشی را از زاویه‌های مختلف نشان داده است. در این عکس‌ها، قاب‌های محافظ ساده سیلیکونی، کیس‌های کیک استند، شفاف و مدل‌های دیگر دیده می‌شوند.

در این عکس‌ها از قاب محافظ سری گلکسی S22 ، طراحی گوشی‌ها به خوبی قابل مشاهده است. البته تا قبل از این، عکس‌های مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شدند و تقریبا هر سه مدل گلکسی اس 22،‌ گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا را از تمام زاویه‌ها دیده بودیم.

انتظار می‌رود که سامسونگ، کیس‌های Smart LED View و چند مدل قاب چرمی دیگر را نیز راه‌اندازی کند.

مشخصات گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا

تقریبا تمام مشخصات کلیدی سری گلکسی اس 22 را می‌دانیم. نسخه استاندارد اس 22 از نمایشگر اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. نسخه پلاس نیز همراه با نمایشگر 6.6 اینچی و همان نوع پنل، رزولوشن و نرخ نوسازی راه‌اندازی خواهد شد.

اما گلکسی اس 22 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی از نوع LTPO AMOLED برخوردار می‌شود که از رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های اس 22 و اس 22 پلاس از مشخصات دوربین یکسان برخوردارند؛ یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 50 مگاپیکسلی واید و لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو تنظیمات دوربین این گوشی‌ها را تشکیل می‌دهند. اما نسخه اولترا از لنز اصلی 108 مگاپیکسلی واید، 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو، 10 مگاپیکسلی پریسکوپ و 12 مگاپیکسلی اولترا واید برخوردار می‌شود.

این گوشی‌ها به دو نوع تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 مجهز می‌شوند که هر کدام از آنها در بازارهای مشخصی عرضه خواهند شد.

گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به ترتیب از باتری 3700 و 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی هم برای نسخه اولترا در نظر گرفته شده است. نکته جالب توجه این است که مدل استاندارد اس 22 از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ سریع 45 واتی فقط برای مدل‌های اس 22 پلاس و اس 22 اولترا در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکس‌های واقعی از کیس و قاب محافظ سری گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منیع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر