;
coinex

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 تاییدیه TDRA و GCF را دریافت کرد

اوپو فایند ایکس 5 اخیرا تاییدیه TDRA و GCF را کسب کرد. دریافت این تاییدیه‌ها نشان می‌دهد که این گوشی پرچمدار در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

این اطلاعات توسط Abhishek Yadav در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. اوپو فایند ایکس 5 در این پلتفرم‌ها با شماره مدل CPH2307 دسته‌بندی شده و این مسئله نشان می‌دهد که این تولیدکننده چینی، در حال راه‌اندازی نسل جدید سری OPPO Find است.

در تاییدیه‌های این دو پلتفرم هیچ اطلاعاتی درباره سایر گوشی‌های سری اوپو فایند ایکس 5 منتشر نشده است؛ با اینحال می‌دانیم که این گوشی‌ها از مشخصات رده‌بالایی برخوردارند و به‌زودی در بازار بهترین گوشی‌های 2022 رقابت می‌کنند.

آنچه از اوپو فایند ایکس 5 می‌دانیم

خبرگزاری Nashville Chatter اخیرا گزارش کرد که گوشی Oppo Find X5 تاییدیه TDRA را به دست آورده و اینطور که به نظر می‌رسد،‌ نسخه Pro از سری فایند ایکس 5 با شماره مدل CPH2305 مشخص شده است.

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 تاییدیه TDRA و GCF را دریافت کرد

پیش از این گزارش شده بود که گوشی‌های سری اوپو Find X5 تاییدیه 3C چین را دریافت کرده‌اند. در این گزارش همچنین به قابلیت شارژ 80 واتی در نسخه رده‌بالاتر این خانواده نیز اشاره شده بود.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره مشخصات اوپو فایند ایکس 5 در دست نیست؛ با اینحال برخی اطلاعات به مرور زمان فاش شده‌اند که آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات سری اوپو فایند ایکس 5

شایعات حاکی از آن هستند که Oppo Find X5 Pro از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED LTPO 2.0 برخوردار می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. برای این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX709 در نظر گرفته شده است.

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 تاییدیه TDRA و GCF را دریافت کرد

دوربین اصلی اوپو فایند ایکس 5 پرو هم 50 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX766 است که از OIS پشتیبانی می‌کند. یک لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید هم به همراه لنز 13 مگاپیکسلی MariSilicon NPU، تنظیمات دوربین پشتی را تکمیل می‌کنند.

این پرچمدار در زیر قاب پشتی خود به یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود و همراه با رم 12 گیگابایتی به بازار می‌آید. این گوشی در یک نسخه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات Oppo Find X5 Pro می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد.

فراموش نکنید که تمام این موارد تنها براساس شایعات هستند و هنوز هیچ چیز به‌صورت رسمی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر