;
coinex

بنیانگذار دوج کوین از برتری دوج بر بیت‌کوین می‌گوید

بنیانگذار دوج کوین از برتری دوج بر بیت‌کوین می‌گوید. بیلی مارکوس بنیانگذار دوج کوین پرده از اطلاعاتی بر روی شبکه دوج برداشت، که از برتری این ارز در سال 2014 بر بیت‌کوین خبر می‌دهد

دوج کوین این روزها با توجه به توییت‌های ایلان ماسک به شهرت جهانی رسیده است. اما در سال 2014 شرایط برای دوج کوین مثل امروز نبود هرچند این کوین با آن میم سگ بامزه همیشه با توجه به هزینه جابه‌جایی پایین برای تریدرها جذاب بوده‌است.

بر اساس چارت مربوط به سال 2014 شبکه دوج کوین روزانه نزدیک به 100 هزار تراکنش منحصر به فرد را ثبت کرده است، این در حالی است که بیتکوین تنها 2016 تراکنش را به ثبت رسانده است. آقای مارکوس ضمن اشاره به این چارت از برتری دوج بر بیت‌کوین می‌گوید.

بنیانگذار دوج کوین از برتری دوج بر بیت‌کوین می‌گوید

اما در سال 2022 شرایط به کلی تغییر کرده است، بیت‌کوین اکنون روزانه 220 هزار تراکنش منحصر به فرد ثبت می‌کند، اما این عدد امروز برای دوج کوین تنها 25 هزار تراکنش است.

بنیانگذار دوج کوین

این تفاوت از محبوبیت دوج در سال 2014 بین فعالین صنعت کریپتو و بلاکچین خبر می‌دهد. در آن سال دوج تنها میم کوین بازار بود و بی‌رقیب پیشروی می‌کرد.

در سال 2021 دوج کوین مجبور به تقسیم محبوبیت خود شد. با ظهور میم کوین‌های قوی دیگر مانند Shiba که تنها در سال گذشته رشد 1000 درصدی را تجربه کرده‌ است و بارها در صدر اخبار قرار گرفت.

از آنجا که بازار دوج در دست تریدها و سرمایه گذاران بزرگ بازار بود، حضور چهره جدید مثل Shiba باعث شد تا کانون توجه را از دوج به سمت خود جلب کند.

اما پشتیبان بزرگ دوج ایلان ماسک با اعلام اینکه برای خرید از کمپانی تسلا امکان استفاده از دوج وجود دارد، قیمت این ارز را به سمت بالا هدایت کرده است. علاقه و ستایش ایلان ماسک از پروژه و ایده دوج شهرت این ارز را جهانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: U°today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر