;
coinex

هولدرهای شیبا و کاردانو در ضرر هستند ؛ حتی با وجود جهش اخیر

حتی با توجه به رشد اخیر بازار، اکثریت هولدرهای شیبا و کاردانو در ضرر هستند و انتظار بازگشت به بالاترین قیمت تاریخی این ارزها را می‌کشند


برای آنکه درک کنیم تا چه تعداد دارنده کاردانو یا به اصطلاح هولدر این ارز همچنان در ضرر هستند باید کیف پول‌ها، دارایی‌های کنونی و زمان هر خرید را با قیمت کنونی مقایسه کنیم.

داده‌ها نشان می‌دهد 84 درصد هولدرهای کاردانو سرمایه از دست دادند. حتی بعد از رشد 28.8 درصدی از پایین‌تری قیمت هفت روزه گذشته یعنی 0.74 دلار تا قیمت 0.95 دلار کنونی باز هم هولدرها در ضرراند. سایت Crypto insight فاش کرد تنها 12 درصد دارندگان کاردانو در سود هستند و 4 درصد در حالت نه سود نه ضرر قرار دارند.

هولدرهای شیبا و کاردانو در ضرر هستند ؛ حتی با وجود جهش اخیر

هولدرهای شیبا و کاردانو امید به بازار گاوی در روزهای آینده دارند. اگر به شرایط میم کوین شیبا نگاه کنیم متوجه میشویم 55 درصد هولدرها در ضرر هستند و 39 درصد سود و 7 درصد با سرمایه اولیه خود برابرند. در زمان تهیه گزارش شیبا در حال معامله در قیمت 0.000027 دلار است، یعنی 30 درصد بالاتر از پایین‌ترین قیمت هفت روز گذشته که برابر بود با 0.000021دلار.

هولدرهای شیبا و کاردانو

همچنین بررسی شبکه واقعیت مجازی مانا که در حوزه متاورس و NFT پیشگام بوده است، نشان می دهد 47 درصد هولدرها در سود و 42 درصد در ضرر هستند و مابقی همان سرمایه ابتدایی را در اختیار دارند.

سرمایه‌گذاران میم کوین برتر بازار و محبوب ایلان ماسک دوج‌کوین شرایط بهتری از سه ارز قبلی دارند و 51 درصد دارندگان در سود به سر می‌برند و 43 درصد در ضرر و منتظر روزهای آینده.

قسمت بزرگی از هولدرهای اتریوم اما سود کرده‌اند، این عدد برای هولدرهای اتریم 73 درصد است، در حالی که 23 از هولدرها همچنان در ضرر به سر می‌برند و 4 درصد در همان نقطه‌ای که آغاز کرده‌اند.

اکنون اطلاعاتی از شرایط هولدرهای بیت‌کوین در دسترس نیست. شرایط اخیر مانند جنگ اوکراین و تحریم روسیه روند صعودی در بازار ایجاده کرده است. اما باید صبر کرد و واکنش چند روز آینده بازار را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailyhodl

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر