;
coinex

یک میلیارد دلار اتریوم طی هفته گذشته از صرافی‌ها خارج شده‌، اما چرا؟

انالیزهای IntoTheBlock نشان می‌دهد بیش از یک میلیارد دلار اتریوم دومین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها طی هفت روز گذشته خارج شده است.

از سال 2021 که قیمت اتریوم رو به افزایش نهاد، روند خروج اتریوم از صرافی‌ها آغاز شده است. در هفت روز اخیر نزدیک به 327 هزار واحد اتریوم از صرافی‌های مختلف خارج شده است.

همانطور که قیمت رو به افزایش است حجم تعداد اتریوم‌های موجود برای معامله رو به کاهش است و به صورت مداوم این روند ادامه دارد. نشان‌های فاندامنتال یک بازار گاوی برای اتریوم هر روز بیشتر می‌شود. داده‌های اخیر glassnode نشان می‌دهد ارزش مجموع اتریوم‌های قفل شده برای قرداد اتریوم 2.0 به سقف تاریخی خود یعنی 9,698,594 عدد رسیده است.

یک میلیارد دلار اتریوم طی هفته گذشته از صرافی‌ها خارج شده‌ است

طی آخر هفته گذشته پروتکل اتریوم به رکورد جدیدی دست یافت و تعداد تایید کنندگان اتریم 2.0 به 300هزار رسید. شبکه اتریوم در حال آماده شدن برای راه‌اندازی اثبات کار PoW است، این شبکه اکنون وابسته به سیستم اثبات سهم PoS است.

بازار گاوی اتریوم با همراهی اخیر کاهش حجم یک میلیارد دلار اتریوم بازار تقویت شده است و سرمایه‌گذارن با توجه به شرایط بازار به ادامه این روند بسیار امیدوارند.

اتریوم در 24 فوریه (۵ اسفند) به سطح حمایتی 2300 دلار رسید اما در این سطح با حمایت خریداران مقاومت خوبی نشان داد. اولین آلتکوین بازار برای سومین روز متوالی روند صعودی در پیش گرفت و در دوم مارچ (۱۱ اسفند) به قیمت 3,045 دلار رسید.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2022

در زمان تهیه گزارش اتریوم با رشد 2 درصدی در 24 ساعت گذشته به قیمت 2980 دلاری رسیده است. با توجه به وجود سطح حمایت 2800 دلاری و نزدیکی مقاومت  3000 دلاری شاید اتریوم به اوج ماه ژاویه و قیمت 3894 دلاری برسد.

یک میلیارد دلار اتریوم

داده های on-chain نشان می‌دهد  مادامی که اتریوم بالاتر از قیمت 2800 دلاری باقی بماند شانس خوبی برای صعود به قیمت‌های بالاتر را نیز دارد. با کاهش هر روزه حجم اتریوم قابل معامله این شانس وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: U°TODAY

نظر شما در خصوص خروج این یک میلیارد دلار اتریوم چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر