coinex
راهنمای خرید تکراتو

پسر بچه 12 ساله یک میلیون دلار NFT فروخت

بنیامین احمد برنامه نویس 12 ساله موفق شد به ارزش یک میلیون دلار NFT بفروشد و حتی یک دلار از درآمد خود را برداشت نکرده است

به گزارش نیویورک پست، بنیامین احمد، دانش‌آموز کلاس هشتم با مهارت در ساخت توکن NFT، مهارت خود را به یک کیف پول رمزنگاری عظیم به ارزش حدود یک میلیون دلار تبدیل کرده است و مهمتر از همه این که، او این کار را در کمتر از یک سال انجام داد.

مجموعه او از تصاویر ۳۳۵۰ پیکسلی شامل نهنگ‌هایی است که کلاه بیسبال بر سر یا عرق گیر بر تن دارند، پیپ می‌کشند یا با زمینه‌های رنگارنگ متنوع دیده می‌شوند.

ایده استفاده از تصویر نهنگ به یاد نهنگ‌های بازار است که حجم زیادی ارز دیجیتال نگهداری می‌کنند.

این پسر حتی یک دلار از یک میلیون دلار NFT فروخته شده را برداشت نکرده است

این NFT‌ها آواتار‌های کارتونی و دارای حق کپی رایت دیجیتالی هستند که در میان مجموعه‌های متاورس تقاضای زیادی دارند. برخی از نهنگ‌های عجیب و غریب  احمد به قیمت 20 هزار دلار فروخته شده است.

پسر بچه 12 ساله یک میلیون دلار NFT فروخت

او زمانی در مورد NFT‌ها یاد گرفت که یکی از دوستان پدرش که برنامه نویس بورس لندن است، یک تصویر Rare Pepe را به قیمت 27هزار دلار خرید.

احمد گفت:

در آن زمان خیلی گران به نظر می‌رسید، اما دوست پدرم فقط چند ماه بعد NFT خود را به قیمت نیم میلیون دلار فروخت، من مجذوب شدم که کسی حاضر است این مبلغ را برای یک jpeg بپردازد!

و این نوع سود غیرعادی نبود. شناخته شده‌ترین NFT‌ها از مجموعه CryptoPunks هستند که برخی از آواتار‌ها میلیون‌ها نفر هستند. در سال 2021، فروش NFT بالغ بر 25 میلیارد دلار بود.

بنیامین احمد اولین NFT خود را 110 هزار دلار فروخت

احمد که اصول اولیه کدنویسی را در پنج سالگی از پدر خود یاد گرفت، تلاش کرد یاد بگیرد که چگونه از Open Sea، بزرگترین بازار آنلاین NFT استفاده کند و چگونه تصاویر پروفایل خود را تولید کند. او نهنگ‌های عجیب را در ژوئن 2021 منتشر کرد.

پسر بچه 12 ساله یک میلیون دلار NFT فروخت

اولین NFT نهنگ احمد برای او 110هزار دلار سود داشت که با فروش آثار دیگرش ظرف یک ماه به 750هزار دلار سود رسید.

پس از راه اندازی، احمد یک رشته توییتری در مورد ایجاد نهنگ‌های خود منتشر کرد. پست‌های او در فضای مجازی منتشر شد و او به یک سلبریتی در جهان NFT ها تبدیل شد. او اکنون در مجموعه‌ای دیگر با طراحانی که برای مارول و دیزنی کار کرده اند، همکاری می‌کند.

او می‌گوید تا به امروز، مجموعه‌هایی که او روی آن‌ها کار کرده است، با قیمت خیره‌کننده ۱۵ میلیون دلار معامله شده است. او شخصاً حدود ۱ میلیون دلار سود کرده است که همه سود خود را در ارز‌های دیجیتال نگه می‌دارد. او حتی یک حساب بانکی سنتی هم ندارد و از پول بادآورده خود چیزی نخریده است و به صورت اتریوم نگهداری می‌کند.

او گفت: «این خطر وجود دارد که همه چیز به صفر برسد، اما من هنوز به پول نیاز ندارم. من مطمئن هستم که قیمت‌ها ارزهای دیجیتال از قیمتی که الان دارند بسیار بیشتر خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymail

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر