coinex
راهنمای خرید تکراتو

وقتی توکن‌های NFT در صحنه سیاسی اثرگذار می‌شوند

وقتی توکن‌های NFT در صحنه سیاسی اثرگذار می‌شوند، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کره‌جنوبی برای پیروزی از NFTها استفاده می‌کنند

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند و حالا می‌خواهند با انتشار توکن‌های غیرمثلی (NFT) حمایت بیش‌تری در جامعه طرفداران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کنند.

یون سوک یئول، نامزد حزب محافظه‌کار این کشور، هفته گذشته 4 هزار توکن غیرمثلی به قیمت تقریباً هر کدام 40 دلار در بازار توکن‌های غیرمثلی CCCV کره جنوبی منتشر کرد. وی قصد دارد مجموعاً 22,329 توکن غیرمثلی منتشر کند.

توکن‌های NFT در صحنه سیاسی و نظر رای دهندگان جوان نقش اصلی را دارند

در طرف مقابل نیز لی جائه میونگ، نامزد حزب دموکرات حاکم بر کره جنوبی در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که تعداد توکن‌های غیرمثلی ایردراپ شده خود را افزایش خواهد داد. گفتنی است که هر کدام از این نامزدها وعده‌های زیادی درباره ارتقای صنعت ارزهای دیجیتال داده‌اند و پس از برگزاری انتخابات در روز چهارشنبه هفته جاری مشخص خواهد شد که کدام‌یک بر کرسی ریاست جمهوری کره جنوبی تکیه خواهد زد.

توکن‌های NFT در صحنه سیاسی

در حالی که انتخابات قرار است در 9 مارس 2022 برگزار شود و نامزد حزب DPK لی جائه میونگ است. حمایت حزب از NFT ها را می توان نمایشی برای جلب نظر برخی از رای دهندگان جوان تر، به ویژه آنهایی که در دهه 20 و 30 زندگی می کنند، در نظر گرفت. افراد مسن‌تر اکنون تصمیم خود را برای رای‌گیری گرفته‌اند، این اتفاق بیشتر برای جلب توجه افراد جوان موثر خواهد بود.

این گروه سنی بیشترین فعالیت را در حوزه کریپتو و NFT دارند. نامزد ریاست جمهوری همچنان از استفاده صنعت بازی از NFTها حمایت می کند و اظهار می دارد که کره باید رهبر جهانی در ادغام NFT و دارایی های مجازی با بازی ها شود. از هر 10 کره‌ای در رنج سنی 20 تا 30 سال 4 نفر دارای توکن NFT هستند.

هر دو نامزد وعده‌هایی در مورد موضوعات مرتبط به کریپتو داده‌اند. این وعده را به سرمایه‌گذاران داده‌اند که چشم‌انداز قانون گذاری در کشور بهبود یابد تا نظر رای‌دهندگان جلب شود. وعده اصلی بازگرداندن ICOها است که در سال 2017 ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

پیش از این، نماینده لی کوانگ جائه، یکی دیگر از اعضای حزب دموکرات کره، اعلام کرده بود که کمک‌های کمپین خود را با ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند و کمک‌های اولیه در بیت‌کوین و اتریوم پذیرفته می‌شود.

NFT ها در کمپین ریاست جمهوری برای جلب حمایت مالی

حزب سیاسی حاکم کره، حزب دموکراتیک کره یا DPK، فاش کرده است که NFT را برای جمع آوری کمک های مالی در طول انتخابات ریاست جمهوری آینده صادر خواهد کرد. NFTها دارای تصویر لی جائه میونگ نامزد ریاست جمهوری خواهند بود که به عنوان یک پیوند عمل می کند و افراد را قادر می سازد NFT ها را با دیگران مبادله کنند.

توکن‌های NFT در صحنه سیاسی

DPK ابتکار عمل را اواخر ماه آغاز خواهد کرد و به محض صدور NFTها، اولین حزب سیاسی در جهان خواهد بود که از دارایی های دیجیتال و کلکسیونی ها در یک هدف سیاسی استفاده می کند. یک نماینده از حزب حاکم ضمن تایید این تحولات گفت:

نامزد ریاست جمهوری ما همچنین در حال آماده شدن برای جمع آوری کمک های مالی با استفاده از NFT است.

DPK همچنین تأکید کرد که استفاده از NFT ها برای جمع آوری بودجه برای یک کمپین سیاسی، قانون بودجه سیاسی یا قانون انتخابات رسمی دولتی را نقض نمی کند. نماینده لی کوانگ جائه از طرف حزب صحبت کرد، فاش کرد که مقامات حزب در بخش عمده ای از 8 ماه درگیر بحث و گفتگو بین یکدیگر و با نهادهای دولتی بوده اند.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند؟

در طول هشت ماه گذشته، ما این موضوع را با NEC و سایر نهادهای دولتی در میان گذاشته ایم. کمک های مالی با رعایت قانون انتخابات رسمی و دستورالعمل مدیریت وجوه سیاسی مدیریت می شود.»

لغو قوانین سختگیرانه گذشته

از سال 2021، دولت کره جنوبی به دنبال اعمال مقررات سختگیرانه بر روی اکوسیستم رمزنگاری و دارایی دیجیتال محلی است. یکی از این مقررات، مالیات 20 درصدی را برای افرادی که سود بیش از 42,000 دلار از تجارت ارزهای دیجیتال به دست آورده اند، پیشنهاد می کند. این در حالی است که اکنون حزب حاکم دمکرات به دلیل عدم وجود برنامه مدون برای اجرای سیاست مالیاتی پیشنهاد تاخیر در اجرای مقررات را داده است.

کره جنوبی قبلاً حلقه را در اطراف صرافی های رمزنگاری تنگ کرده بود و ناظران بازار اظهار داشتند که سرکوب سپتامبر 2021 در مجموع حدود 2.6 میلیارد دلار ضرر داشت.

انتخاباتی شبیه به سریال Squid Game

انتخابات قبلی کره‌جنوبی‌ یک جنجال تمام عیار بود که هر دو طرف حملات شدید الحن و تهمت‌های باورنکردنی به یکدیگر کردند که منجر به تشکیل پرونده قضایی از طرف هر دو شد.

توکن‌های NFT در صحنه سیاسی

مردم کره این انتخاباتدرا با سریال محبوب تلویزیونی squid game مقایسه کرده‌اند که در آن شرکت کنندگان در صورت شکست در مسابقات کشته می‌شدند. شایعاتی وجود دارد که کاندیدای شکست خورده به زندان خواهد افتاد.

هر دو نامزد اتهامات متعددی در مورد رسوایی‌های مختلف زده‌اند و حتی به همسران هم حمله کرده‌اند. فضای منفی کمپین‌های انتخاباتی اختلافات سیاسی را شدت بخشیده و گزارش‌ها نشان می‌دهد که اکنون کاندیدها اکنون منتقدین بیشتری نسبت به طرفدار دارند.

هر دو نامزد اخیرا در برنامه تلویزیونی وعده داده‌اند که بعد از انتخابات و پیروزی علیه یک دیگر شکایت تنظیم نکنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: CryptoSlate

نظر شما در خصوص تاثیر توکن‌های NFT در صحنه سیاسی چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر