coinex
راهنمای خرید تکراتو

توییت مرموز ایلان ماسک در ارتباط با ساتوشی و $SHIBA

توییت مرموز ایلان ماسک در ارتباط با ساتوشی و $SHIBA جنجال آفرین شد، وی در این توییت تلاش کرد تا هویت واقعی خالق ناشناس بیت‌کوین را فاش کند.

تازه‌ترین توییت ایلان ماسک که به اشتراک گذاشت سر و صدا به پا کرده است. ایلان ماسک میلیارد معروف آمریکایی و از فعالان و علاقه مندان مشهور و بزرگ ارزهای دیجیتال یک میم نسبتا قدیمی مربوط به ساتوشی را در مورد ارتباط نام ساتوشی ناکاموتو با بزرگترین شرکت‌های آسیایی مانند سامسونگ، توشیبا، ناکامیچی و موتورولا به اشتراک گذاشته است.

با ترکیب بخشی از این شرکت ها، کاربران می توانند نام «ساتوشی» را تشکیل دهند. هنوز مشخص نیست که قصد ماسک از اشتراک گذاری این میم چه بوده است، اما برخی از کاربران تصور می کنند که او به پیشینه ساتوشی اشاره می کند و شاید نشان دهنده آن باشد که او ژاپنی نیست بلکه دورگه کره‌ای و آمریکایی است.

توییت مرموز ایلان ماسک با واکنش کاربران به ساخت میم‌های دیگر منجر شد

اما اکثر کاربران همچنان معتقدند که این پست کنایه آمیز است و هیچ پیام پنهانی در پشت آن وجود ندارد.

توییت ایلان ماسک
تصویری که در توییت مرموز ایلان ماسک دیده شد

ساتوشی ناکاموتا خالق ناشناس بیت‌کوین برای سال‌هاست که معمای بزرگ دنیای کریپتو است. هنوز هیچکس نمی‌داند این شخص کیست، یا حتی زن است یا مرد؟ برخی گمانه‌زنی‌ها از این حکایت که ساتوشی یک شخص نیست و یک تیم پشت این ایده بوده‌اند. حتی برخی تئوری‌های توطئه وجود دارد که سازمان CIA خود خالق بیت‌کوین است.

افراد مختلفی ادعا کرده‌اند که ساتوشی ناکاموتو هستند مانند گریک استیون رایت که بارها این ادعا را کرده‌ است اما هیچ‌کس نمی‌توان با اطمینان بگوید ساتوشی چه کسی یا چه کسانی است.

پیش از این نیز برخی از اعضای جامعه رمزارزها نیز متوجه شدند که بخشی از نام شرکت توشیبا حاوی SHIB در آن است و بلافاصله به آن اشاره کردند. با این حال، توشیبا هیچ ارتباطی با میم کوینی معروفی که در طول دوره گاوی در بازار ارزهای دیجیتال حدود 1000 درصد افزایش یافت، ندارد.

دیگران نیز نسخه های خود را از میم ایجاد کردند و نام ایلان ماسک را از نام برندهایی مانند CoComelon، Mars، Musketeers و دیگران بازسازی کردند.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: U°Today

نظر شما  در خصوص این توییت مرموز ایلان ماسک چیست؟ در کامنت‌ها بگویید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر