coinex
راهنمای خرید تکراتو

خانواده گلکسی A 2022 سامسونگ 26 اسفند رونمایی می‌شوند

زمان رونمایی از خانواده گلکسی A 2022 سامسونگ مشخص شد. بنابر پوستر منتشر شده، زمان رونمایی دقیق سامسونگ، 26 اسفند ماه خواهد بود.

در خبر قبلی مربوط به گوشی های سری A سامسونگ خواندیم که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویدادی به نام Galaxy Awesome Unpacked برای معرفی خانواده گلکسی A 2022 است. هم اکنون زمان برگذاری این رویداد و به دنبال آن زمان دقیق رونمایی از خانواده گلکسی A مشخص شد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات آن آشنا شویم.

گلکسی A 2022 سامسونگ

گوشی‌های سری A سامسونگ، به علت مقرون به صرفه و اقتصادی بودن، همیشه طرفداران زیادی دارند. با شروع سال 2020 نیز خیلی از افراد مشتاقانه منتظر عرضه گوشی‌های سامسونگ از خانواده A هستند. خبرهای زیادی حول محور گوشی‌های سامسونگ از جمله: سامسونگ گلکسی A53 5G ، گلکسی A73 5G، گلکسی A33 و گلکسی A23 خوانده‌ایم. خبرهای منشتر شده نشان می‌دهد که به زمان زیادی به عرضه این گوشی‌ها نمانده است. اخیرا پوستری از سامسونگ منتشر شده است که این پوستر زمان دقیق رونمایی از خانواده گلکسی 2020 A را مشخص می‌کند.

مقالات مرتبط:

این پوستر تبلیغاتی در توییت افشارگر معروف (evleaks) منتشر شده است. در این پوستر تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری A سامسونگ را 17 مارس 2020 یا به عبارت دیگر، 26 اسفند ماه 1401 بیان می‌شود. این رونمایی به صورت زنده از وب سایت اصلی شرکت بزرگ سامسونگ (SAMSUNG.COM) پخش خواهد شد. قابل ذکر است که در سال گذشته، گوشی‌های A52 و A72 هم در این روز رونمایی شدند.

گلکسی A 2022 سامسونگ

لطفا به این پوستر تبلیغاتی با دقت نگاه کنید. آیا اشاره‌ای به نکات برجسته این گوشی شده است؟ با دقت در این پوستر، می‎بینیم که به صورت واضح نکات برجسته سری گلکسی A نوشته نشده‌ است. سامسونگ در این پوستر تبلیغاتی سعی دارد با المان‌های خاص، مفهوم‌هایی را برای کاربران برساند.

مثلا با مشاهده این پوستر می‌توانیم به این نکته پی ببریم که سری جدید گوشی‌های سامسونگ در برابر آب مقاوم هستند و از نظر دوربین و صفحه نمایش بهبود خواهند یافت. همچنین از المان‌های این پوستر، بهبود کیفیت عکاسی در نور کم برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد رویداد ” Galaxy Awesome Unpacked ” و خانواده گلکسی A 2022 سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر