;
coinex

تکنولوژی نمایشگر ریلمی GT Neo 3 پیشرفته‌تر و گران‌تر از GT Neo 2 خواهد بود

کمپانی ریلمی برای رونمایی از گوشی ریلمی GT Neo 3 در 22 مارس (2 فروردین) برنامه‌ریزی کرده و هر روز، اخبار بیشتری از این گوشی فاش می‌شود. جدیدترین اخبار مدعی هستند که ریلمی، تکنولوژی پیشرفته‌ای را برای جدیدترین گوشی سری GT Neo به کار گرفته است.

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره مشخصات ریلمی GT Neo 3 منتشر شده که از وجود سیستم روی تراشه دایمنسیتی 8100 و تکنولوژی شارژ 150 واتی در این گوشی خبر داده‌اند.

ریلمی اخیرا با انتشار پوستری رسمی، اعلام کرد Realme GT Neo 3 به نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز و تاچ سمپل ریت 1000 هرتز مجهز می‌شود.

آنچه از ریلمی GT Neo 3 می‌دانیم

ریلمی هیچ جزییاتی را از رزولوشن و اندازه نمایشگر گوشی جدید خود فاش نکرده است. اما با توجه به مشخصات فاش شده در TENAA باید گفت که پنل نمایشگر ریلمی جی تی نئو 3 از نوع AMOLED بوده و از رزولوشن +Full HD پشتیبانی می‌کند.

این نمایشگر در ابعاد 6.7 اینچی ساخته می‌شود و سنسور اثرانگشت را در خود جای داده است. ریلمی پیش از این گفته بود که گوشی ریلمی GT Neo 3 از سیستم خنک‌کننده مخزن بخار، رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 برخوردار می‌شود.

این کمپانی همچنین مدعی شده که باتری گوشی جدید ریلمی، در عرض 5 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

تنها دو روز تا رویداد رونمایی باقی مانده و باید برای جزییات بیشتر، منتظر رونمایی رسمی باشیم. هرچند که احتمالا بازار شایعات در این دو روز، داغ‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر