coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51 منتشر شد

کمپانی بزرگ سامسونگ این روزها روی به‌روزرسانی گوشی‌های قدیمی خود و آپدیت اندروید 12 تمرکز کرده و کار خود را با گلکسی A51 آغاز کرده است.

سامسونگ گلکسی A51 یکی از پرفروش ترین گوشی‌های این کمپانی در سال 2020 بود و حالا سامسونگ با آپدیت اندروید 12 تلاش می‌کند تا این گوشی را در لیست بهترین‌ها حفظ کند.

در حال حاضر، بسیاری از کاربران گلکسی A51 می‌توانند نسخه اندروید 11 گوشی خود را به اندروید 12 و One Ui 4.1 به‌روزرسانی کنند.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51

آپدیت‌های سیستم‌ عامل سامسونگ مثل همیشه از تعداد محدودی از کشورها شروع می‌شود و به مرور زمان در کشورهای بیشتری منتشر می‌شود. آپدیت اندروید 12 فعلا در کشورهای ویتنام، امارات و روسیه منتشر شده و به زودی در دسترس کاربران جهانی قرار می‌گیرد. هرچند که بد نیست شما هم به قسمت آپدیت‌های گوشی خود سر بزنید و آخرین آپدیت‌ها را چک کنید.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51 منتشر شد

آپدیت اندروید 12 تنها برای مدل‌های گلکسی A51 LTE در دسترس است و کاربران نسخه 5G هم در آینده نزدیک، آخرین به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. آپدیت سیستم عامل Galaxy A51 را می‌توانید با نسخه A51xxXXU5FVC2 روی گوشی‌های خود پیدا کنید.

اگر این آپدیت برای گوشی شما در دسترس باشد، به‌صورت نوتیفیکشن روی گوشی ظاهر می‌شود. اما می‌توانید به قسمت Setting بروید و گزینه About phone را انتخاب کنید‌ سپس به قسمت Software Update بروید تا از آخرین آپدیت‌ها باخبر شوید.

دریافت به‌روزرسانی One UI 4.1 هم خالی از لطف نیست. با دریافت این نسخه از رابط کاربری، به طراحی بهینه و بهتر دسترسی خواهید داشت. علاوه‌بر این،‌ گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    منa51 دارم ولی همچنان این آپدیت رو دریافت نکردم

    پاسخ

    سلام من یه هفتس منتظر این آپدیتم ولی فعلا خبرے نیست، در حالیڪه بعضی از آشناها دریافت ڪردن ولی من همچنان در انتظارم

    پاسخ

    نیومده آقا من A51 LTE ولی خبری نیس

    پاسخ