;
coinex

تنها 2 میلیون بیت کوین استخراج نشده باقی مانده است

تا امروز، 19 میلیون بیت کوین از 21 میلیون بیت کوینی که تا کنون وجود خواهد داشت استخراج شده است، تنها 2 میلیون بیت کوین استخراج نشده باقی مانده است

طبق گفته‌های CoinGecko و CoinMarketCap، امروز 19 میلیون بیت کوین استخراج شده است. این بدان معناست که کمتر از دو میلیون بیت کوین استخراج نشده جدید می‌تواند از این نقطه به بعد به عرضه در گردش اضافه شود.

قیمت بیت کوین در لحظه تهیه گزارش در حدود 46 هزار دلار در نوسان است و بعد صعود به قیمت 48 هزار دلار به نظر در حال اصلاح قیمت است.

دو میلیون بیت کوین استخراج نشده تا سال 2140 استخراج خواهد شد

همچنین امروز، کراکن، یک صرافی ارز مجازی که حجم معاملات روزانه آن بیش از یک میلیارد دلار است، شبکه لایتنینگ را یکپارچه کرده است. شبکه لایتنینگ یک راه‌حل لایه 2 بیت‌کوین است که تلاش می‌کند تا بیت‌کوین را به‌عنوان یک پول نقد دیجیتالی همتا به همتا و برای استفاده روزانه ایجاد کند، علاوه بر ویژگی‌های ذخیره ارزش آن، با سریع‌تر و ارزان‌تر کردن تراکنش‌ها به این مسیر کمک کند. عملکرد شبکه لایتنینگ پیش از اعلام رسمی صرافی برای کاربران Kraken در دسترس است.

بیت کوین استخراج نشده

نرخ صدور بیت کوین جدید برای استخراج کنندگان – به عنوان پاداش برای حل معادلات پیچیده ریاضی از طریق قدرت محاسباتی – در طول زمان کاهش می‌یابد و آخرین بیت کوین قرار است در سال 2140 استخراج شود.

در دیگر اخبار بیت کوین این هفته، سیلورگیت به منظور خرید بیت کوین به ماکرو استراتژی (یکی از شرکت های تابعه میکرواستراتژی مایکل سیلر) 215 میلیون دلار وام داد. MicroStrategy معروف است که در حال حاضر تقریباً 0.5 درصد از کل بیت کوین موجود را در اختیار دارد.

همچنین در این هفته، بیت کوین دستخوش یک حرکت صعودی ملایم قیمت شد که بخشی از آن ناشی از افزایش فعالیت شبکه بود.

با این حال، همه تلاش‌های مرتبط با بیت کوین امروز موفق نبوده‌اند. پیش از این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، درخواست صندوق نقدی بیت کوین آرک اینوست را رد کرده بود.

مطالب مرتبط:

19 میلیونمین بیت کوین نیز تنها چند روز قبل از کنفرانس سالانه بیت کوین میامی، که هفته آینده آغاز می‌شود، استخراج شد. بیت کوین میامی بزرگترین گردهمایی جهان از علاقه مندان به بیت کوین است و تحولات عمده اغلب در آنجا اعلام می شود. به عنوان مثال، در همان کنفرانس سال گذشته بود که رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله، برای اولین بار اعلام کرد که لایحه ای را برای تبدیل بیت کوین به عنوان ارز قانونی به کنگره آن کشور ارسال خواهد کرد. اگرچه برخی گمانه زنی کرده‌اند که کشور هندوراس ممکن است از این روند پیروی کند،  هرچند گزارش‌های اخیر نشان می دهد که بعید است.

بیشتر بخوانید:

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر