;
coinex

بررسی کیف پول من : اولین کیف پول ایرانی ارز های دیجیتال

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعال باشید متوجه تبلیغات کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال با نام (کیف پول من) شده اید. در ادامه تکراتو این کیف پول ایرانی را بررسی می‌کند.

اگر در حوزه رمز ارزها فعالیت داشته باشد حتما می‌دانید که برای نگهداری و یا انتقال دارایی های دیجیتال خود به یک کیف پول دیجیتال نیاز دارید. کیف پول های دیجیتال نرم افزارها یا سخت‌افزارهایی هستند که در نگهداری و انتقال دارایی‌های دیجیتال به شما کمک می‌کنند. کیف پول ارزهای دیجیتال را می‌توانیم به یه کارت بانکی هم تشابه دهیم زیرا در هر دوی آنها با پول فیزیکی در ارتباط نیستیم.

کیف پول‌های دیجیتال دو نوع هستند یا به صورت نرم افزار روی کامپیوتر و موبایل نصب می‌شوند و یا به صورت یک فلش مموری فیزیکی می‌توانید آنها را خریداری کنید. کیف پول من یک نسخه نرم افزاری کیف پول ارزهای دیجیتال است که می‌توانید روی موبایل خود آن را نصب کنید. در ادامه، به بررسی بیشتر کیف پول من می‌پردازیم.

بررسی کیف پول من

تا به امروز کاربران ایرانی از کیف پول های غیر ایرانی استفاده می‌کردند که در برخی موارد به امنیت آنها اعتمادی نبود و همچنین کاربر ایرانی مشکل خارجی بودن زبان کیف پول را هم داشت. اما در روزهای اخیر تبلیغات یک کیف پول ایرانی به نام (کیف پول من) KifPool.Me را می‌بینیم که اکنون می‌تواند ادعای این را داشته باشد که اولین کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی است.

والت ایرانی (کیف پول من) چیست؟

این سامانه فعالیت خود را از زمستان سال ۹۹ آغاز کرد. «کیف پول من» نخستین کیف پول ارزهای دیجیتال به زبان فارسی و مخصوص کاربران فارسی زبان است و قابلیت استفاده بر روی بستر های اندروی و IOS را دارد. به گفته وب‌سایت این کیف پول:

این سامانه، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی اماده کرده است.

همچنین این والت ایرانی ارزهای دیجیتال، هدف از شکل گیری خود را افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه ی کسب وکارها اعلام کرده است.

کیف پول ایرانی کیف‌پول من

ویژگی‌های (کیف پول من)

به نظر می‌آید مهم‌ترین ویژگی این کیف پول برای کاربر ایرانی، فارسی زبان بودن آن است. برای اولین بار یک کیف پول ارز دیجیتال به زبان فارسی ارائه شده است و این فعالیت کاربران فارسی زبان حوزه ارزهای دیجیتال را بسیار آسان تر و سریع تر می‌کند.

فارسی زبان بودن این سامانه باعث افزایش تعداد فعالین حوزه رمز ارز و دارایی های دیجیتال در ایران را می‌شود. افزایش تعداد کاربران فارسی زبان به منزله توسعه تجارت الکترونیک در کشور خواهد بود که به دنبال خود افزایش تولید ناخالص داخلی و کمک به کسب‌وکارها را به همراه خواهد داشت.

ویژگی های دیگر این والت ایرانی

  • قابلیت ایجاد کیف پول اختصاصی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی
  • قابلیت ساخت کیف پول های مختلف در هر اکانت به منظور نگهداری از ارزهای دیجیتال گوناگون
  • عضویت رایگان در سایت و استفاده از امکانات ابتدایی سامانه
  • کارمزد رایگان جهت نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال
  • دسترسی آسان و راحت به کیف پول ارزهای دیجیتال با ضریب امنیتی بسیار بالا
  • ضمانت نگهداری تمام رمزارزهای تائیدشده به صورت کامل و بدون هیچ گونه مشکل
  • نبود ریسک در نگهداری ارزهای دیجیتال به دلیل ایرانی بودن این کیف پول
  • ضد تحریم بودن کیف پول من و عدم تاثیرپذیری از هرگونه تحریم‌های خارجی
  • قابلیت نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال برای مدت زمان طولانی
  • دسترسی همیشگی کاربر به سامانه بدون مشکل فیلترینگ و قطعی سایت
  • حفظ حریم خصوصی کاربران و تمام اطلاعات شخصی آن ها در سامانه
  • امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر
  • امکان افزایش موجودی ریالی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال تائید شده به تومان
  • شارژ حساب کاربری با استفاده از درگاه های مطمئن بانکی

والت ایرانی

کیف پول بیت کوین

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی در حوزه ارز های دیجیتال با آن روبرو هستند، مشکل بن شدن حساب کاربری آنهاست. به دلیل وجود تحریم ها کاربران ایرانی در بسیاری از کیف پول‌ها یا همان والت های خارجی حق عضویت ندارند. در صورت عضویت در یک والت خارجی نیز این احتمال همیشگی وجود دارد تا حساب کاربری کاربر ایرانی بن شود.

این والت ایرانی ادعا میش‌کند این کیف پول از بالاترین سطوح امنیتی برای حفظ دارایی کاربران برخوردار بوده و با بهره‌مندی از نیروی متخصص پشتیبان، تمام مشکلات و سوالات کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را دارند در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهد.

بیت کوین از محبوب‌ترین ارز دیجیتال است که بسیاری از کاربران اقدام به خریداری آن می‌کنند و طبق ادعاهای این والت ایرانی دیگر کاربران ایرانی نباید نگران بن شدن حساب کاربری خود و از دست دادن سرمایه خود باشند.

خدمات این سامانه فعلا رایگان است

تعرفه نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین در این سامانه در حال حاضر رایگان بوده و شما برای استفاده از امکانات سایت نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

کدام ارزهای دیجیتال؟

این کیف پول ایرانی علاوه بر بیت کوین BTC، سایر ارزهای دیجیتال مثل اتریوم ETH، ریپل XRP، دوج کوین DUGE و ده ها رمزارز دیگر را پشتیبانی می‌کند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این کیف پول ایرانی چیست؟ آیا شما سابقه استفاده از این کیف پول را دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    با سلام کیف پول من بسیار خوب میباشداز همه متشکرم.

    پاسخ

    کیف پول من عالیه

    پاسخ

    با سلام کیف پول من بسیار خوب میباشداز همه متشکرم.

    پاسخ

    سلام من این کیف پول رو دارم به نظرم عالیه ، فقط یکمی جدیدا سرعتش اومده پایین ولی در کل به نظرم خوبه بیش از ۱۲۰۰ ارز رو هم داره

    پاسخ

    سلام، خدایی می ترسم این کیف پول مثل بورس دارایی ما را به یغما ببرد، اعتماد ندارم.

    پاسخ

    من این کیف پول دارم کارمزد خیلی بالایی داره سرعت زیر صفره همیشه هنگ می‌کنه رو اعصاب آدم اثر میگذاره این جوری بگم پشتیبانی اصلا نداره چند بار پیام دادم جوابگو نبودند من که چند بار خرید کردم پشیمان شدم بخاطر کارمزد و همیشه هنگ میکرد ولی الان با صرافی پیت پین کار میکنم سرعت بیشتر و کارمزد کمتر دارد

    پاسخ