;
coinex

مشخصات اوپو K10 Pro با تراشه اسنپدراگون در TENAA دیده شد

اخیرا جزییاتی از مشخصات اوپو K10 Pro در پلتفرم تنا دیده شده است. این گوشی احتمالا در آینده نزدیک در چین راه‌اندازی می‌شود؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست.

کمپانی اوپو ماه گذشته از گوشی اوپو K10 در هند رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات میان‌رده‌ای که انتظار داشتیم برخودار نبود. اما حالا، اخباری درباره راه‌اندازی سری K10 در چین به گوش می‌رسد که کاملا با نسخه هندی متفاوت هستند. پلتفرم تنا نیز به‌تازگی برخی از مشخصات اوپو K10 Pro را فاش کرده است.

مشخصات اوپو K10 Pro

گوشی اوپو با شماره مدل PGIM10 در پلتفرم تنا مشخص شده است. تنا همچنین تصویری از این گوشی را منتشر کرد. فهرست مشخصات تنا نشان می‌دهد که گوشی اوپو کی 10 پرو از نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود.

مشخصات اوپو K10 Pro با تراشه اسنپدراگون در TENAA دیده شد

در طراحی گوشی اوپو از پنلی با سوراخ پانچ و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شده است.

از دیگر مشخصات اوپو K10 Pro باید به وجود تراشه اسنپدراگون 888 در این گوشی اشاره کرد. این دستگاه در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه 128 و 256 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. باتری OPPO K10 Pro از ظرفیت 4880 میلی‌آمپرساعت برخوردار شده و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین با سه لنز قرار دارد. لنز اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و انتظار می‌رود که از نوع Sony IMX766 باشد. یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی هم در کنار لنز اصلی قرار می‌‌گیرند. در قسمت سوراخ پانچ این گوشی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

اوپو کی 10 پرو در ابعاد 8.68×75.7×162.7 میلی‌متری ساخته شده است.

اطلاعات دیگری هم توسط دیجیتال چت استیشن منتشر شده که جزییات اوپو کی 10 استاندارد را فاش می‌کند. او مدعی است که این گوشی از سیستم روی تراشه دایمنسیتی 8000 و نمایشگر LCD برخوردار می‌شود.

هنوز جزییات دقیقی از مشخصات نسخه استاندارد در دست نیست؛ اما با توجه به دیده شدن نسخه پرو در پلتفرم تنا، این احتمال وجود دارد که در آینده، شاهد فاش شدن مشخصات اوپو کی 10 باشیم. همچنین گفته می‌شود که این گوشی‌‌ها در آینده نزدیک، رسما کار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات اوپو K10 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر