;
coinex

نسخه موبایل Rainbow Six معرفی شد

نسخه موبایل Rainbow Six یوبی‌سافت معرفی شد. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید‌ و iOS به صورت رایگان عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید. 

یوبی‌سافت پس از توسعه بازی Rainbow Six موبایل با انتشار تریلری از آن رونمایی کرد. این بازی که توسط تیم جدید در استودیو یوبی‌سافت مونترال توسعه یافته، احتمالا تجربه‌ای جذاب از رینبو سیکس و گیم‌پلی تاکتیکی با اکشن‌های جذاب را ارائه می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، باید منتظر بازی جذابی باشیم که مثل نسخه PC، توجه گیمرها را به خود جلب می‌کند. 
معرفی نسخه موبایل Rainbow Six
در بازی Rainbow Six دو تیم حمله‌کننده و مدافع وجود دارد. هر تیم متشکل از 5 بازیکن است که در مقابل یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. نسخه PC این بازی به شدت محبوب گیمرهاست و از زمان انتشار تا به حال بر سر زبان‌ها افتاده است.
نسخه موبایل Rainbow Six
در این بازی تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در اختیار هر تیم قرار خواهد گرفت. مهاجمان از پهبادها استفاده می‌کنند تا قبل از حمله و تخریب دیوارها نقشه بکشند. مدافعان نیز می‌توانند با ایجاد دوربین‌ها و تله‌هایی برتری خود را در نبرد با مهاجمین حفظ کنند و از موقعیت خود دفاع کنند.
بازیکنان می‌توانند هر کاراکتر را براساس سبک بازی خود شخصی سازی کنند. هرکدام از شخصیت‌های تیم، مهارت‌ها، سلاح و ابزارهای خاص خودشان را دارند تا در نهایت بتوانند تیم خود را کامل کنند.
در Rainbow Six، نقشه‌های محبوب بازی Rainbow Six Siege مانند Bank and Border نیز وجود دارد. حالت‌های مختلف PvP مانند Secure Area و Bomb نیز در نسخه موبایل این بازی دیده خواهد شد.
نسخه موبایل Rainbow Six

تیم سازنده بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در حالی که ممکن است بازی، شخصیت‌ها و نقشه‌ها شباهت‌هایی با نسخه‌ی Siege داشته باشند، ما همه چیز را از ابتدا با در نظر گرفتن قابلیت‌های موبایل بازسازی کرده‌ایم و تلاش زیادی برای بهینه‌سازی بازی برای دستگاه‌های تلفن همراه انجام داده‌ایم.

طبق اطلاعیه یوبی‌سافت در اواسط فوریه امسال، تعداد گیمرهای Rainbow Six Siege از مرز 80 میلیون نفر گذشت. فقط در ماه گذشته 10 میلیون بازیکن جدید به آن پیو‌ستند.

تعداد بازیکنان آخرین سری این بازی (Rainbow Six Extraction)، از مرز 5 میلیون نیز عبور کرده است. با این حال تاریخ انتشار رینبو سیکس مشخص نیست. یوبی‌سافت امکانی را فراهم کرده است تا بازیکنان بتوانند به نسخه‌های دمو این بازی دسترسی پیدا کنند. بازیکنان می‌توانند از این نشانی نسخه دمو را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه موبایل Rainbow Six چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر