coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی و دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

گوشی وان پلاس ایس (OnePlus Ace) از تراشه دایمنسیتی 8100 برخوردار می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی احتمالا نسخه‌ای ریبرند شده از Realme GT Neo 3 (تصویر بالا) خواهد بود.

تولیدکننده‌های موبایل که زیرمجموعه BBK هستند، گاهی اوقات گوشی‌های خود را به‌صورت ریبرند شده از گوشی‌های نسخه اصلی عرضه می‌کنند. برای مثال، گوشی OnePlus Nord CE 2 Lite از طراحی مشابهی با ریلمی 9 پرو برخوردار است. همچنین گفته می‌شود که گوشی تاشوی وان پلاس درواقع همان OPPO Find N است که با برند وان پلاس به بازار می‌آید.

اخیرا اطلاعاتی درباره گوشی جدید وان پلاس منتشر شده که گفته می‌شود به‌عنوا نسخه‌ای ریبرند شده از ریلمی جی تی نئو 3 راه‌اندازی می‌شود. این گوشی احتمالا با اسم رسمی OnePlus Ace رونمایی خواهد شد و Lin Fenshuo، یکی از مدیران اجرایی وان پلاس هم این موضوع را تایید کرده است.

آنچه از وان پلاس ایس می‌دانیم

لین فنشو اخیرا تصویری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن به اسم وان پلاس ایس اشاره کرده است. یکی از افشاگرهای معروف به اسم WHYLAB نیز تصویری از این گوشی را به همراه مشخصات آن فاش کرده است.

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی و دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

این افشاگر مدعی شده که گوشی جدید وان پلاس با شماره مدل PGKM10 مشخص شده است. با توجه به مشخصات وان پلاس ایس باید گفت که این گوشی در بازار میان‌رده رقابت خواهد کرد. این گوشی چند هفته قبل، تاییدیه 3C چین را نیز دریافت کرده بود.

گفته می‌شود گوشی OnePlus Ace از نمایشگر 6.7 اینچی با پنل OLED برخوردار می‌شود. این نمایشگر 120 هرتزی از طراحی سوراخ پانچ بهره می‌برد. اما درباره مشخصات تراشه آن باید گفت که یک تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 برای آن در نظر گرفته شده است. این تراشه میان‌رده، همان تراشه‌ای است که وظیفه پردازش ریلمی جی تی نئو 3 را نیز برعهده دارد.

وان پلاس ایس احتمالا به لنز اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع SONY IMX766 مجهز می‌شود. به غیر از این، اطلاعات دیگری درباره مشخصات دوربین این گوشی وان پلاس در دست نیست. این گوشی از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با سیستم شارژ سریع 150 واتی نیز شارژ می‌شود.

کمپانی وان پلاس تاکنون هیچ اطلاعاتی از این گوشی را تایید نکرده است. اما گفته می‌شود که این کمپانی در آینده نزدیک، از یک گوشی با تراشه دایمنسیتی 8100 رونمایی می‌کند؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی مذکور، درواقع همین وان پلاس ایس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر