;
coinex

هجوم نهنگ های اتریوم به این آلت کوین متاورسی

داده‌های ناشی از پلتفرم ردیابی WhaleStats، بیانگر این موضوع است که نهنگ های اتریوم یک آلت کوین متاورسی را جمع آوری می‌کنند و در عین حال، بیت‌کوین‌های خود را می‌فروشند. با این خبر همراه ما باشید.

WhaleStats داده‌های چند روز اخیر خود را ردیابی کرده است. در این ردیابی مشخص شد 100 نهنگ بزرگ اتریوم، به مبلغ 493,764 دلار سندباکس (SAND) خریده‌اند. در همان بازه زمانی، رپد بیت کوین (WBTC) را به مبلغ ​​501,243 دلار فروخته‌اند.

هجوم نهنگ های اتریوم به آلت کوین سندباکس (SAND)

با انتشار خبر هجوم نهنگ های اتریوم به سندباکس، همه توجه‌ها به سمت این آلت کوین جلب شده است. این آلت کوین، یک اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاکچین است که نهنگ‌ها به مبلغ 493,764 دلار از آن را خریداری کرده‌اند. آلت کوین سندباکس با 413756 دلار، بالاترین خروجی را در بین نهنگ های اتریوم به خود اختصاص داده و مجموع ورودی خالص آن 79,999 دلار است.

نهنگ های اتریوم

همانطور که اشاره کردیم، نهنگ‌ها همزمان با خرید آلت کوین سندباکس، رپد بیت کوین را فروخته‌اند، به همین دلیل این توکن در لیستِ 10 توکن برتر خرید، دیده نشد. رپد بیت کوین (WBTC) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که جزو پنجمین توکن پرفروش در میان سرمایه‌گذاران اتریوم با ارزش خالص بالا قرار گرفت. ارزش این توکن 1:1 با بیت کوین برابر است.

در نگاه اول جریان ورودی نهنگ‌های اتریوم به بیت کوین چندان خوب به نظر نمی‌آید اما بنابر منبع Glassnode، جریان ورودی و سرمایه‌گذاری در مقیاس کوچک‌تر به بیت کوین هنوز در حال افزایش است و نهادهای کوچک آن را به صورت عمده می‌خرند. مثلا شرکت مدیریت سرمایه گذاری مایکرواستراتژی به ارزش 190 میلیون دلار بیت کوین خرید. با این نشانه‌ها، خطر اصلاح قوی به دلیل ورود سرمایه جدید به بازار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نهنگ های اتریوم به آلت کوین سندباکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر