;
coinex

اگر یارانه رمضان را دریافت نکردید از این سامانه اقدام کنید

طرح یارانه ماه مبارک رمضان مانند دیگر اقدامات اقتصادی دولت، این روزها بحث برانگیز شده است و این ابهام برای مردم وجود دارد که آیا مشمول طرح یارانه رمضان هستند یا نه. اگر تا پایان امروز یارانه را دریافت نکردید، برای پیگیری یارانه رمضان با شماره‌های درج شده در این خبر تماس بگیرید.

طبق اعلام سازمان کار، بانک‌ها مکلف هستند که واریز یارانه ماه رمضان را امروز به اتمام برسانند و بنابر گفته این وزارت، از ساعت 24 پنجشنبه 25 فروردین فهرست اسامی مشمولان این یارانه در اختیار بانک‌ها قرار گرفته است و واریزی‌ها تا ساعات میانی روز شنبه 27 فروردین ماه ادامه دارد و تا پایان امروز به حساب مشمولان این طرح واریز خواهد شد. با این خبر همراه ما باشید.

نحوه پیگیری یارانه رمضان

واریزی‌های یارانه رمضان به حساب 11 میلیون ایرانی آغاز شده است، درحالی که بسیاری از مردم هنوز آن را دریافت نکرده‌اند. اگر یارانه ماه رمضان به حساب شما واریز نشده است، دلیل آن می‌تواند نرسیدنِ نوبت و یا واریز نکردن بانک عامل باشد.

پیگیری یارانه رمضان

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مسئول اعلام فهرست مشمولان یارانه‌های مناسبتی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. طبق گفته سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مردم برای پیگیری یارانه ماه مبارک رمضان و همچنین اطلاعات از اینکه چرا هنوز یارانه به حساب آن‌ها واریز نشده است و یا این که مشمول این طرح هستند یا خیر، باید با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تماس بگیرند که شماره تلفن این مرکز،  0216369 است.

اقدام مشابه واریز یارانه ماه رمضان، واریز یارانه‌های مناسبتی 22بهمن و عید نوروز است که در آن زمان سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب تعدادی از ایرانی‌ها مبلغ 100 و 150 هزار تومان واریز کرد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها که خود را مجری دستورات سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌کند، تأکید دارد که مشمولان طرح یارانه 150 هزار تومانی ماه رمضان همان شهروندانی هستند که یارانه 22 بهمن را دریافت کرده بودند.

ملاک پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان طبق اطلاعات هدفمندی یارانه‌ها، نداشتنِ سهام عدالت و همچنین درآمد ماهانه کمتر از 2 میلیون و 700 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به یارانه رمضان 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (70 نظر)

    سلام وقتتون بخیر
    من سرپرست خانوارم وهرماه یارانه ومعیشتی ۳نفرو میگرفتم اما الان نه بهمن ماهو ونه رمضانو نگرفتم حتی امروز هم یارانه ۲نفرو واریزکردن برام
    نه سهام عدالت دارم ونه ملک واملاک خداروشکر

    پاسخ

    با سلام بنده یک روستایی هستم شغلم دامداری بود به لطف این خشکسالی های پی درپی حتی یک عددگوسفندهم برام نموند همه روبجای بدهکاری کاه ویونجه جودادم الان هم تنها امیدمان به این یارانه ومعیشتی است که آنهم یک برادران روباز نصفش بجای اون وام یک میلیونی برمیدارن لاین کمک رمضان که تاحالابرای ماواریز نشده سهام عدالت فقط من دارم خانمم ودوتابچه ام ندارن وکارتمم کارت پست بانک است اگه میشه یاراهنمایی کنید یاتحقیق کنین ممنون میشم🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

    عادلانه نیست که من زیره 3 میلیون تومان درآمد دارم یا ندارم چون کارگر روز هستم اگه ما رو ببرند سر کار میبرند نبردن که نبردند . منطقه ما زیاد کار نیست اگر هم باشه کار زیاد کارگر زیاد هست یه روز میرسه یه روز نمیرسه . بدبختیه ما اینه . از یاد نرفته این گوشی من قدیمی هست و به خاطره تولد من همراه اول 2 گیگابایت جایزه داده . منظور فک دیگه نکنید .

    پاسخ