;
coinex

توکن ایلان توییتر را می‌خرد ($EBT) شش هزار درصد رشد کرد

قبل از اینکه ایلان ماسک توییتر را بخرد، شخصی اقدام به تولید توکن ایلان توییتر را می‌خرد ($EBT) نموده است. قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته 6000 درصد رشد کرده است.

طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت توکن EBT تا ساعت 12 صبح روز 25 آوریل 0.00000003589 دلار بود. این توکن شاهد رشد عظیم قیمتی بیش از 6000 درصدی شد. در زمان نگارش این مقاله توکن $EBT قیمتی معادل  0.000001527 دلار دارد.

توکن ایلان توییتر را می‌خرد ($EBT) چیست؟

توکن EBT شبیه به یک پروژه دامپ و پامپ و کلاهبرداری دیگر است که با یک وبسایت ناامن خود را به عنوان «کوینی که همیشه رشد می‌کند» معرفی کرده است. اعضای تیم این توکن تصویر ایلان ماسک را به عنوان عکس پروفایل وبسایت خود قرار داده‌اند.

توکن ایلان توییتر را می‌خرد ($EBT) شش هزار درصد رشد کرد

وب‌سایت این افراد ادعا دارد که EBT به سازندگان میم‌ها فرصتی جهت کسب درآمد می‌دهد و به آن‌ها اجازه تعیین نرخ برای کار خود خواهد داد. توکن Elon Buys Twitter به سازندگان مشتاق میم فرصت نمایش استعدادهای خود در سراسر جهان را خواهد داد و همچنین آن‌ها می‌توانند برخی مزایای پولی را نیز به خدمات خود اختصاص دهند.

میم (Meme) اصطلاحی برای توصیف موضوعات و عقیده‌هایی است که به وسیله اینترنت گسترش و شهرت پیدا می‌کنند.

هشدار درباره ارزهای کلاهبرداری

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند سرمایه‌گذاران رمزارزها مراقب ارزهای کلاهبرداری باشند و هرگز پول خود را به چیزی که هیچ اطلاعات معتبری از آن در دسترس عموم نیست، اختصاص ندهند. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ریسک خود را به همراه دارد و ممکن است سرمایه‌تان را به خطر بیاندازد. بنابراین قبل از هرگونه خرید و فروش و تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در کریپتو با یک مشاور مالی حرفه‌ای مشورت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توکن ایلان توییتر را می‌خرد ($EBT) چیست؟ تا به حال تجربه سرمایه‌گذاری در این گونه رمزارزها را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: financialexpress

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر