;
coinex

بیت کوین بزرگترین حباب بازار است

نظرسنجی‌های Deutsche Bank نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران بازار عقیده دارند بیت کوین بزرگترین حباب بازار است. بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان نظرسنجی به بیت کوین امتیاز 8 از 10 دادند.

علی‌رغم موج شدید انتقادی نسبت به بیت کوین، تعداد افرادی که بیت کوین را یک حباب قیمتی بزرگ می‌دانند نسبت به مارس 2021 (اسفند 99) به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

عملکرد قیمتی بیت کوین در سال 2022 بسیار ضعیف بوده و پس از 9 هفته متوالی ضرر، در حال حاضر 54.20 درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود سقوط کرده است.

آیا بیت کوین بزرگترین حباب بازار است؟

مطالعات نشان می‌دهند که اکثر سرمایه‌گذاران همچنان به وجود کف قیمتی برای بیت کوین اعتقاد دارند. علی‌رغم ریزش 22.30 درصد سهام نزدک 100 نسبت به سال گذشته، سهام‌ فناوری همچنان به عنوان یک حباب در نظر گرفته می‌شود. اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در نظرسنجی Deutsche Bank به سهام نزدک امتیاز 7 داده‌اند.

بیت کوین بزرگترین حباب بازار است

در اوایل سال 2021، سهام فناوری درست همانند بیت کوین در وضعیت حباب قیمتی شدید قرار داشت.

بازار سهام ایالات متحده در مقایسه با سهام اروپایی و آسیایی با ریزش بیشتری مواجه شده است. در حال حاضر گاوهای بیت کوین معتقدند که بازار رمزارزها علی‌رغم وضعیت وخیم اقتصاد کلان قادر به شروع رالی جدید صعودی خواهد بود.

بیت کوین به کف قیمتی خود نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری یو تودی، Ki-Young Ju، تحلیلگر CryptoQuant معتقد است که بیت کوین به زیر 20 هزار دلار سقوط نخواهد کرد و سرمایه‌گذاران نهادی با دارایی‌های سنگین خود از سقوط بیشتر بیت کوین جلوگیری خواهند کرد.

در اوایل ماه جاری، JPMorgan، غول بانکی آمریکایی، گزارشی منتشر کرد که در آن ارزش حقیقی بیت کوین 38 هزار دلار تخمین زده شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معروف‌ترین رمزارز جهان چیست؟ آیا بیت کوین بزرگترین حباب بازار است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر