;
coinex

قیمت کلکسیون NFT جانی دپ پس از اعلام نتیجه دادگاه افزایش پیدا کرد

قیمت کلکسیون NFT جانی دپ پس از موفقیت وی در دادگاه افزایش یافت. مجموعه «هرگز از حقیقت نترس» حاوی 3850 توکن غیرمثلی با کف قیمت نیم اتریوم است.

مجموعه «هرگز از حقیقت نترس» از جانی دپ بازیگر معروف هالیوودی الهام گرفته است. این مجموعه 3850 توکن غیرمثلی با کف قیمتی نیم اتریوم دارد. کلکسیون NFT جانی دپ در بازار اوپن‌سی عرضه می‌شود. اوج قیمتی این مجموعه به 11 مارس باز می‌گردد. در آن زمان مجموعه «هرگز از حقیقت نترس» قیمتی معادل 1.64 اتریوم داشت.

افزایش قیمت کلکسیون NFT جانی دپ

مجموعه NFT جانی دپ بر روی شبکه اتریوم و OpenSea راه‌اندازی شد. این مجموعه شامل تصاویر هنری از این هنرمند محبوب هالیوودی بوده و در ماه گذشته توسط MakersPlace تأیید شده است.

قیمت کلکسیون NFT جانی دپ پس از اعلام نتیجه دادگاه افزایش پیدا کرد

نکته قابل توجه درباره کلکسیون NFT جانی دپ وجود مجموعه تصاویر دوستان و قهرمانان دوران قدیم وی به صورت تصاویر منحصر به فرد دیجیتالی است. از جمله این افراد می‌توان به Heath Ledger ،Tim Burton ،River Phoenix ،Elizabeth Taylor ،Al Pacino و Hunter S. Thompson اشاره کرد. 607 اثر اهنری در این مجموعه NFT متعلق به تصاویر جانی دپ است.

در اولین نمایش عمومی آثار هنری، جانی دپ تمرکز اصلی خود را بر روی افرادی که به خوبی می‌شناخت و از آن‌ها در جوانی الهام می‌گرفت گذاشته است. هر تصویر بازتابی صمیمی از شخصیت افراد مؤثر در زندگی جانی دپ به شمار می‌رود.

سابقه حضور اشخاص معروف در حوزه NFT

توکن‌های غیرمثلی یا همان NFTها محصولات کریپتوگرافی متصل به یک محصول دیجیتالی یا فیزیکی هستند. مالکیت کامل این توکن‌ها در اختیار شخص خریدار آن قرار دارد. بر اساس فهرست OpenSea، کلکسیون NFT جانی دپ، تنها یکی از محصولات تولیدی وی در زمینه رمزارزهاست.

دپ اولین سلبریتی حاضر در مارکت پلیس توکن‌های غیرمثلی نیست. در ماه دسامبر، Ice-T رپر و بازیگر معروف، به همراه Niftify اقدام به تولید کلکسیون NFT خود نمود. حوزه توکن‌های غیرمثلی بسیار بحث برانگیز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کلکسیون NFT جانی دپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر