;
coinex

اپل واچ سری 3 قابل بروزرسانی به WatchOS 9 نخواهد بود [+فهرست دستگاه‌های قابل پشتیبانی]

اپل در رویداد WWDC 2022، سیستم عامل watchOS 9 را معرفی کرد و همچنین اعلام کرد که این سیستم عامل برای اپل واچ سری 3 در اواخر پاییز امسال در دسترس نخواهد بود.

شرکت اپل در رویدادی که در حال برگزاری است، اطلاعاتی را از watchOS 9 فاش کرد. در ادامه قسمتی از بیانیه‌ی کمپانی اپل را بی هیچ کم و کاستی ذکر می‌کنیم:

نسخه بتای توسعه‌دهندگان watchOS 9 از امروز برای اعضای برنامه توسعه دهنده اپل در developer.apple.com در دسترس است. نسخه بتای عمومی در ماه آینده در beta.apple.com در دسترس کاربران watchOS قرار خواهد گرفت. watchOS 9 پاییز امسال به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای اپل واچ سری 4 و بالاتر، آیفون 8 و نسخه‌های بالاتر و آیفون اس ای نسل دوم، با iOS 16 در دسترس خواهد بود. برخی از ویژگی‌ها ممکن است در همه مناطق، زبان‌ها یا دستگاه‌ها در دسترس نباشند. این ویژگی‌ها احتمالا تغییر می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت apple.com/watchos/watchos-preview مراجعه کنید.

قابلیت‌های شاخص watchOS 9 چیست؟

در watch OS 9 قابلیت شخصی سازی صفحه‌های ساعت، تصاویر پیش زمینه‌ی جدید، برنامه تمرینی پیشرفته، مراحل خواب و ویژگی AFib History ارتقا یافته و قابلیت‌های بیشتری به این نسخه اضافه شده است.

قابلیت‌های شاخص watchOS 9 چیست؟

این سیستم عامل همچنین یک برنامه جدید که شامل یادآوری داروها است را نیز به همراه خواهد داشت. متاسفانه این ویژگی‌ها در سری اپل واچ 3 پشتیبانی نمی شوند. در این قسمت فهرستی از اپل واچ‌هایی که از watchOS 9 در اواخر پاییز امسال پشتیبانی می‌کنند را می‌خوانیم:

اپل واچ سری 4
اپل واچ سری 5
اپل واچ سری 6
اپل واچ SE
اپل واچ سری 7

.

نظر شما درباره سیستم عامل جدید WatchOS 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر