;
coinex

ریمیکس آهنگ سیب سیمین غانم در شروع کنفرانس توسعه دهندگان 2022 اپل پخش شد

بزرگ‌ترین رویداد سالانه اپل شب گذشته آغاز شد و تا جمعه ادامه دارد. از میان تمام سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی که دیشب رونمایی شدند، یکی از اتفاق‌ها توجه بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کرد و آن هم پخش ریمیکس آهنگ سیب سیمین غانم در کنفرانس توسعه دهندگان 2022 اپل بود.

شاید تا قبل از کنفرانس توسعه دهندگان 2022 اپل تصور می‌کردیم که صدا و موسیقی سیمین غانم فقط برای فارسی زبان‌ها و کسانی که این سبک موسیقی را می شناسند، جذاب و گوش‌نواز است؛‌ اما با پخش ریمیکس آهنگ سیب سیمین غانم در شروع WWDC 2022 متوجه شدیم که موسیقی حقیقتا به مرزها محدود نمی‌شود.

سیمین غانم در کنفرانس توسعه دهندگان 2022 اپل

در ادامه، ویدیویی از شروع مراسم توسعه دهندگان اپل را مشاهده می‌کنید که ریمیکس آهنگ سیب سیمین غانم در حال پخش است.

این ترانه از خانم غانم که عنوان نسخه اصلی آن «سیب»، یا همان معنی انگلیسی واژه «اپل»، است در قالب یک قطعه بازسازی‌شده یا به اصطلاح «ریمیکس» پخش شد که توسط گروه موسیقی الکترونیک آمریکایی «اودزا» (ODESZA) تولید شده است.

سیمین غانم، در ۲۲ فروردین ۱۳۲۳ به دنیا آمده است و از جمله قطعات معروف وی می‌توان به آهنگ های «گل گلدون من»، «سیب»، «مرد من»، «پرنده»، «رقص باران»، «رها شده»، و «قلک چشات» اشاره کرد.

صدای سیمین غانم در محدودۀ کنترآلتو قرار می‌گیرد و صدایی است گیرا، قوی و پرطنین که در بیان و القاء اوج و حضیض‌های عاطفی غوغا می‌کند.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر