;
coinex

عرضه اولیه تپسی چه تاریخی انجام می‌شود؟ امکان تعویق وجود دارد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی کدال در تاریخ 16 خرداد 1401، عرضه اولیه تپسی در بورس در صورت عدم رفع ابهامات مالی این شرکت، به تعویق خواهد افتاد.

چندی پیش تپسی اعلام کرد که به عنوان اولین استارتاپ ایرانی، سهام خود را در فرابورس و به صورت عرضه غیر‌عمومی ارائه خواهد داد. تپسی به عنوان اولین شرکت ایرانی فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، بر اساس دستورالعمل ورود شرکت‌ها، عرضیه اولیه خواهد شد.

در صورت عدم پاسخ‌گویی، عرضه اولیه تپسی به تعویق می‌افتد

براساس اطلاعیه سازمان فرابورس، جلسات معارفه تپسی در تاریخ سه‌شنبه 17 خرداد و چهارشنبه 18 برگزار می‌شود. همچنین متقاضیان می‌توانند تا ساعت 16 روز سه‌شنبه سوال‌های خود را در مورد عرضه اولیه تپسی، در سایت عرضه‌های اولیه فرابورس ثبت کنند.

در صورت عدم پاسخ‌گویی، عرضه اولیه تپسی به تعویق می‌افتد

همچنین گفتنی است بر اساس اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 16 خرداد در سایت کدال، تاریخ نهایی طرح پرسش‌های احتمالی، ساعت 24 روز سه‌‌شنبه ذکر شده است. در اطلاعیه سایت کدال آمده:

اشخاصی که به سامانه تدان (tedan.ir) دسترسی دارند می‌توانند حداکثر تا سه روز کاری (تا ساعت 24 مورخ 1401/03/18 ) نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده که تپسی باید در طی دو روز کاری، پاسخ‌های خود را منتشر کند. در صورت عدم انتشار پاسخ‌ها و یا نقص در پاسخگویی توسط ناشر، عرضه اولیه تپسی به تعویق خواهد افتاد.

لازم به ذکر است، این اطلاعیه پیش از جلسه معارفه تمامی شرکت‌های در آستانه عرضه اولیه منتشر می‌شود. 

مدیر عرضه اولیه تپسی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها گفته بود:

هنوز تاریخ عرضه اولیه این شرکت مشخص نیست و احتمالاً در جلسه معارفه روز هجدهم خردادماه اعلام خواهد شد. باید منتظر ماند و دید طلسم ورود استارت‌آپ‌های ایرانی هفته آینده شکسته خواهد شد یا این بار هم عرضه اولیه به تعویق می‌افتد.

بیشتر بخوانید

نظر شما درمورد احتمال به تعویق افتادن عرضه اولیه تپسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر