;
coinex

جزییاتی از مشخصات رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ منتشر شد

جزئیات رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ افشا شد. در این رابط کاربری، بهبود سرعت گوشی، هدف قرار داده شده است. با این خبر همراه ما باشید.

سامسونگ اواخر سال 2022 میلادی از رابط کاربری One UI 5.0 رونمایی خواهد کرد. کره‌ای‌ها جزییاتی را درمورد این نسخه از رابط کاربری ارائه نداده‌اند؛ با این‌حال گفته شده‌ است که سرعت انیمیشن‌های رابط کاربری در این نسخه، به میزان قابل توجهی، بهتر خواهد شد.

رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ

طبق گزارشات ارائه شده توسط SamMobile، کمپانی سامسونگ با هدف بهبود سرعت، توسعه این نسخه از رابط کاربری (One UI 5.0) را آغاز کرده است. توسعه‌دهندگان این سیستم در تلاش هستند تا سرعت در این رابط کاربری بیشتر شود.

رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ

همچنین انیمیشن‌ها در این رابط کاربری، بهتر و سریع‌تر کار خواهند کرد. این موضوع ممکن است در نگاه اول رغبتی در کاربران ایجاد نکند؛ ولی بعد از اعمال تغییر، شاهد تجربیات بهتر و رضایت بالاتری از مشتریان کمپانی سامسونگ خواهیم بود. در رابط کاربری جدید سامسونگ، نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش، بالا خواهد بود (120 هرتز) که تجربه کاربری عالی را ارائه می‌کند.

حال باید دید، رابط کاربری One UI 5.0 چه زمانی توسط سامسونگ ارائه خواهد شد. شواهد حاکی از آن است که سامسونگ طی کنفرانس توسعه‌دهندگان، نحوه پیشرفت این نسخه از رابط کاربری را مطرح خواهد کرد.

کنفرانس مهم سامسونگ، سال قبل (2021) در ماه اکتبر برگزار شده و نسخه رابط کاربری بتا One UI 4.0 نیز در بازه زمانی اندکی پس از این رویداد، مورد دسترس قرار گرفته بود. انتظار می‌رود سامسونگ امسال نیز رویه سال گذشته را تکرار کرده و در اکتبر سال 2022 از رابط کاربری One UI 5.0 به طور کامل پرده‌بردا‌ری کند؛ باعث تعجب نخواهد بود اگر نسخه بتا این رابط کاربری نیز چند هفته پس از آن، در دسترس کاربران قرار گیرد.

در ابتدای این ماه (ژوئن 2022) لیست گوشی‌هایی که احتمالا دارای اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 باشند، ارائه شد. گوشی‌های زیر جزو این لیست هستند:

  • گوشی‌های سری گلسی S
  • گلکسی Z
  • گلسی سری A و M

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر