;
coinex

بنیان‌گذار دوج کوین: رمزارزها تسهیل کننده کلاهبرداری هستند

جکسون پالمر، هم‌بنیان‌گذار دوج کوین در مصاحبه اخیر خود با The Project به این نکته اشاره کرد که رمزارزها فرآیند کلاهبرداری را آسان خواهند کرد.

او معتقد است که به دلیل خارج از کنترل بودن رمزارزها و عدم وجود نظارت دولتی بر روی آن‌ها، این حوزه به ابزار داغ کلاهبرداری تبدیل شده است. اسکمرها در بازار رمزارزها بدون وجود هیچگونه مزاحمتی، اقدامات مخرب خود را انجام می‌دهند.

مخالفت بنیان‌گذار DogeCoin با ماهیت ارزهای دیجیتال

پالمر در هیچ بخشی از صحبت‌های خود به کلاهبرداری بودن صنعت کریپتوکارنسی اشاره نکرد. تنها هدف صحبت‌های او نشان دادن وضعیت خطرناک و آسان برای کلاهبرداری در این حوزه توسط هکرهاست.

بنیان‌گذار دوج کوین: رمزارزها تسهیل کننده کلاهبرداری هستند

پالمر در گذشته تصور می‌کرد که ارز دیجیتال بیشتر شبیه به یک شوخی است، بنابراین در آن زمان هیچ ارزی را در سبد سرمایه‌گذاری خود نگه نداشته بود. او مدتی پس از شروع پروژه و گسترش ناامیدی کاربران از پروژه دوج کوین کناره‌گیری کرد.

پالمر اعتراف کرد که از ثروتمند نشدن با Dogecoin خوشحال است. به عقیده پالمر ثروتمندان رمزارزها از وضعیت بد سایر معامله‌گران و ضررهای آن‌ها غافل هستند و تمایل دارند عینک‌های گران قیمت به چشم خود بزنند.

انتقاد شدید پالمر از ایلان ماسک

به گزارش U.Today، پالمر پس از انتقاد شدید از ایلان ماسک سر تیتر خبرها شد. به عقیده پالمر، ایلان ماسک یک کلاهبردار حرفه‌ای است.

او در ادامه صحبت‌های خود به تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها از پروژه‌های رمزارزی نیز اشاره کرد. پالمر در این راستا گفت: هر کسی یک قیمتی دارد. بسیاری از مردم سرمایه‌های هنگفتی در سهام از دست می‌دهند و این بازارها به شدت تحت کنترل هستند.

بسیاری از افرادی که به وسیله کریپتوکارنسی‌ها به ثروت کلان رسیدند، صاحبان صرافی‌ یا شرکت‌های بزرگ دیگر هستند. به ازای هر فرد موفق در حوزه معامله‌گری، ده‌ها یا حتی صدها نفر بازنده وجود دارد. دوج کوین، بزرگترین میم کوین جهان، در حال حاضر بیش از 90 درصد با سقف قیمتی خود فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات اخیر بنیانگذار DogeCoin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر