;
coinex

تحقیر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه در جشن گلریزان [+ویدیو]

حرمت شکنی رضا رویگری به بهانه گلریزان و کمک مالی به او و مورد بی‌احترامی قرار دادن وی توسط امین آقا فرزانه، خبر جنجالی این روزهاست. در این خبر، ویدیویی که با عنوان تحقیر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه در جشن گلریزان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را مشاهده خواهید کرد.

در فیلم‌ پخش شده، افرادی را می‌بینید که به شکل ناهنجاری اقدام به پول‌پاشی روی سر رویگری و جیغ و داد می‌کنند. مردم از مشاهده این فیلم، ناراحت شدند و امیدوارند دوباره تکرار نشود.

ماجرای تحقیر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه در جشن گلریزان چیست؟

در سال‌های اخیر هنرپیشه پیشکسوت کشورمان، با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل از عرصه هنر و بازیگری به دور افتاده است. از کسالت شدید او تا جایی می‌توان گفت که وی به ناچار، مدتی در خانه سالمندان اقامت گزید.

تحقیر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه در جشن گلریزان

برگزاری گلریزان یا شو شاباش دادن؟

افرادی که در ویدیو تماشا می‌کنید، با ریختن پول روی سر این بازیگر پیشکسوت و گذاشتن پول در دهان وی، فیلمی نه چندان ناخوشایند منتشر کرده‌اند. شاید برگزاری این مراسم، به منزله کمک مالی و به قصد امر خیر باشد، اما باید شان هنری فردی با این سن و شرایط که از ستاره‌های هنر ایران است، بیشتر حفظ می‌شد.

از جمله کسانی که اقدام به برگزاری این مراسم به ظاهر خداپسندانه کرده‌ است، کسی به اسم  «امین آقا فرزانه» بود.

در ادامه ویدیو تحقیر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه در جشن گلریزان را مشاهده می‌کنیم:

رضا رویگری درمورد کلیپ وایرال شده چه می‌گوید؟

وی در توضیح به رسانه‌ها گفت، گلریزانی در کار نیست و فقط مراسم تولد امین آقا فرزانه دعوت بودم و این کلیپ متعلق به آن شب است.

خوانش سرود انقلابی محبوب با صدای رویگری

این استاد هنرپیشه قبل از اینکه به بازیگری درخشان‌اش معروف باشد، به خواندن سرود انقلابی «الله الله» شهرت داشت. وی این سرود را زمانی که هنوز محمدرضا پهلوی در کشور حضور داشتند، خواند. این سرود به صورت پنهانی دوبار از گلدسته‌های مسجد دانشگاه تهران پخش گردید و پس از فرار شاه و موفقیت انقلاب، حسابی سر و صدا کرد.

زندگی متاهلی و ازدواج دوباره رویگری

رضا رویگری با خانم «فرشته میرهاشمی» ازدواجی ناموفق و منجر به طلاق داشته است که  حاصل این ازدواج فرزندی پسر به نام کیارش بود. او سال‌ها پس از جدایی از همسرش، با دختری 24 ساله به نام «تارا کریمی» ازدواج کرد.

بیماری و کسالت رضا و انتقال به خانه سالمندان

وی در همان اولین سال ازدواج دوم خود، کاملا ناگهانی درحالی‌که دست و صورت خود را می‌شست، سکته مغزی کرد.

در اردیبهشت ماه 1401 درحالی که 9 سال از آن حادثه ناگوار برای وی گذشته بود، کلیپی از خود در خانه سالمندان کهریزک تهیه کرد و توسط خبرنگاران، به دست مردم و رسانه‌ها رساند. در این فیلم، رویگری از مسئولان و طرفدارانش طلب یاری کرد. وی همچنین مدعی شد که توسط همسرش، در آن شرایط رها شده و بسیار از این وضع، آزرده خاطر است.

با وایرال شدن این فیلم و سر و صدا کردن در عرصه هنر، رویگری به کمک مردم و خیرین از سالمندان خارج و به خانه‌ای جدید آورده شد؛ ولی اوضاع جسمی و مالی او به همان شکل باقی است.

احتمالا هدف خیری در پشت فیلم تولدی که به گفته رویگری به آن دعوت شده بود، وجود دارد؛ ولی مردم چنین کار یا کمکی را هتک حرمت دانسته و امیدوارند دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود.

.

نظر شما در مورد تحقیر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه در جشن گلریزان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    دستگیر نشدن همین چند ساعت پیش پست گذاشتن چرته

    پاسخ

    درودب زمان.که چه بخواهی چه نخواهی.بهت .اجروزجرانراب تومیدهد.یابادست خودت.یادیگران.متاسفانه افرادی هم که دوروبر اق رضاهستند.کارهایی میکنند.ولی باخوردش وحشت ناکه.مثل اسکناس ریزون سر اق رضا.ی وقتی روسرمیشل پلاتینی هم ریختند.این چه تفکریه.حالا اسکناس هاروکی جمش کرد.

    پاسخ