;
coinex

تیزر رسمی فصل ششم Better Call Saul منتشر شد [+ تاریخ انتشار پارت دوم فصل 6]

تیزر رسمی فصل ششم Better Call Saul (نیم فصل دوم) منتشر شد. باید دید سرنوشت آخرین کاراکتر سریال برکینگ بد به کجا خواهید کشید.

بدون شک سریال برکینگ بد یکی از بهترین‌های تاریخ تلویزیون است. این سریال که در پنج فصل منتشر شد، داستان والتر وایت (معلم بی‌پول شیمی) و جسی پینکمن ( شاگرد خلافکار والتر وایت) را روایت می‌کرد که با همکاری یکدیگر تبدیل به بزرگترین تولیدکنندگان شیشه شدند. با پایان این سریال، شبکه AMC به سراغ خالق این سریال رفت تا اسپین‌آفی از برکینگ بد را بسازد.

ساول گودمن وکیلی کلاش که به چیزی جز بردن فکر نمی‌کند؛ همین ویژگی‌اش باعث می‌شود، خلافکاران دستمزد بالایی به او بدهند تا وکالتشان را بر عهده بگیرد. اگر به یاد آورید، ساول همان کسی بود که به والتر وایت و جسی پینکمن کمک کرد تا تبدیل به خدایان شیشه در امریکا شوند. هر چند این سریال نتوانست مانند برکینگ بد تلویزیون را متحول کند؛ اما اثری قابل احترام است و طرفداران خودش را دارد. باب اودنکرک، بازیگر نقش ساول، با بازی بی‌نظیرش خیلی زود در دل هواداران جا باز کرد.

تیزر رسمی فصل ششم Better Call Saul و هر آنچه باید از ساول دانست

ساول گودمن پس از اتفاقاتی که برای والتر وایت و جسی پینکمن افتاد، به شهر جدید نقل مکان کرد و هویت جدیدی برای خودش دست و پا کرد. او به حای وکالت سراغ فروشندگی در یک فست فود می‌رود. زندگی آرامی دارد و همه چیز بر وفق مرادش است؛ اما ظاهرا نمی‌توان از گذشته فرار کرد.

فصل ششم و پایانی سریال از 21 تیر ماه از شبکه AMC پخش خواهد شد و سرنوشت یکی از وکلای درجه یک تاریخ تلویزیون مشخص خواهد شد. در تکراتو تیزر رسمی فصل ششم Better Call Saul را تماشا کنید:

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تیزر رسمی فصل ششم Better Call Saul چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر