;
coinex

OpenSea امکانات امنیتی جدیدی را برای جلوگیری از کلاهبرداری ارائه می‌کند

پلتفرم OpenSea جهت جلوگیری از کلاهبرداری‌های NFT، بروزرسانی‌های امنیتی جدیدی ارائه داد. امکانات امنیتی OpeanSea انتقالات مشکوک NFT را از شبکه مسدود می‌کند.

OpeanSea، یکی از معروف‌ترین استارت آپ‌های کریپتویی، اخیرا به علت کلاهبرداری‌های NFT مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

با توجه به افزایش تعداد کلاهبرداری‌ها، پلتفرم OpeanSea ویژگی جدیدی راه‌اندازی کرده که به طور خودکار از ورود نقل و انتقالات مشکوک NFT به مارکت پلیس جلوگیری می‌کند. این کار از کاربران در برابر کلاهبرداری‌ها محافظت می‌کند.

جزئیات امکانات امنیتی OpeanSea

OpeanSea اخیرا تأکید شدیدی بر روی افزایش ایمنی و اعتماد در پلتفرم داشته است. طبق پست اخیر وبلاگ OpeanSea، این پلتفرم سرمایه‌گذاری قابل‌ توجهی برای افزایش ایمنی و اعتماد در شبکه انجام خواهد داد. از جمله امکانات امنیتی OpeanSea می‌توان به پیشگیری از سرقت، نقض IP، بررسی مقیاس و تعدیل و کاهش زمان پاسخگویی در لحظات بحرانی اشاره کرد.

جزئیات امکانات امنیتی OpeanSea  OpeanSea اخیرا تأکید شدیدی بر روی افزایش ایمنی و اعتماد در پلتفرم داشته است.

علاوه بر موارد اشاره شده، پلتفرم OpeanSea یک تیم نظارتی ویژه برای رسیدگی و تعدیل ایجاد کرده است. این پلتفرم برای حفاظت از کپی رایت و جلوگیری از کلاهبرداری، از تکنولوژی Critical auto-detection استفاده می‌کند.

به گفته Finzer، حذف این موارد از پلتفرم باعث بهبود عملکرد کلی آن می‌شود. این اقدام همچنین از مشاهده تبلیغات ناخواسته یا موارد مشکوک به کلاهبرداری که ممکن است در بلاک چین‌ نمایان شود جلوگیری می‌کند.

حذف خودکار تراکنش‌های مشکوک در پلتفرم OpeanSea

روز سه‌ شنبه، مدیر عامل OpeanSea در توییتر این پلتفرم، درباره امکان دریافت تراکنش‌های NFT از افراد ناشناس از طریق ایمیل‌های ناخواسته و … توضیح داد:

اخیرا، بسیاری از کلاهبردران از این نوع تراکنش‌ها جهت ترغیب افراد به کلیک بر روی لینک‌های آلوده استفاده می‌کنند. تکنولوژی Trust&Safety باعث جلوگیری از این کلاهبرداری‌ها خواهد شد.

کاهش تقاضا برای NFTها

تقاضا برای NFTها کاهش یافته و وضعیت فعلی بازار رمزارزها این روزها همانند یک مارپیچ نزولی است. همانطور که از دستگیری ناتانیل چستین، مدیر محصول سابق در OpenSea (متهم به کلاهبرداری و جرایم پولشویی بود) مشهود است، اقتصاد در حال شکوفایی دیگر توسط مجریان قانون ایالات متحده نادیده گرفته نمی‌شود.

در سال 2021 و هنگامی که رونق NFT آغاز شد، تجارت در پلتفرم OpeanSea به طور چشمگیری افزایش یافت. اقدامات هکری و کلاهبرداری‌های مکرر منجر به ناامیدی سرمایه‌گذاران از تلاش‌های OpeanSea جهت جبران خسارت قربانیان و مبارزه با سرقت شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارائه امکانات امنیتی OpenSea جهت جلوگیری با کلاهبرداری‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر