;
coinex

تجمع جنجالی در بلوار چمران شیراز ؛ دهه هشتادی ها و نودی ها وارد می‌شوند [+فیلم]

تجمع جنجالی دهه هشتاری ها و نودی های شیراز در بلوار چمران جنجال آفریده است. این ویدیو ده‌ها نوجوانان را نشان می‌دهد که در پیاده‌راه چمران شیراز تجمع کرده‌اند که در آن نوجوانان دختر نیز بدون حجاب حضور دارند.

فیلم منتشر شده از تجمع نوجوانان و کشف حجاب دخترهای دهه هشتادی و نودی در بلوار شهید چمران شیراز به یکی از ویدیوهای پربازدید اینستاگرام تبدیل شد.

در پی انتشار ویدئویی از تجمع تفریحی شماری از دختران و پسران نوجوان در یکی از خیابان‌های شیراز، مقام‌های استان فارس از صدور دستور برخورد با “عوامل اصلی” برگزارکننده این تجمع خبر داده‌اند. شماری نیز بازداشت شده‌اند.

تجمع جنجالی دهه هشتاری ها و نودی های شیراز در بلوار چمران [+فیلم]

انتشار گسترده این ویدیو در شبکه های اجتماعی با عنوان تجمع نوجوانان و دختر های بی حجابی که میانگین سنی آنها ۱۶ – ۱۵ سال بیشتر نیست، واکنش مسئولان استان فارس را به دنبال داشته است. خبرگزاری مهر شامگاه پنج‌شنبه به نقل از لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز، گزارش داد که «تاکنون ده نفر از عوامل برپایی این تجمع بازداشت شده‌اند».

مصطفی بحرینی، دادستان شیراز اما در آماری متفاوت نسبت به فرماندار این شهر، گفت که پنج نفر از عوامل اصلی این تجمع، شناسایی و بازداشت شدند. او در عین حال گفته که هیچ‌کدام از نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم در بازداشت نیستند. فیلم عجیب تجمع نوجوان های دهه هشتادی و نودی که بدون حجاب و هنجار شکنانه در سطح شهر جمع شده اند در سطح گسترده ای بازتاب داشته و به دلیل کم سن و سال بودن افراد حاضر در این تجمع، نوع پوشش آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

هرچند الوگیری از سلبریتی های بی حجاب در فضای مجازی در آنچه تجمع دهه نودی های شیراز یاد می شود بی تاثیر نیست. فیلم تجمع نوجوانان و کشف حجاب دخترهای دهه هشتادی و نودی در بلوار چمران شیراز که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

در ادامه ویدیوی این تجمع را تماشا کنید:

فرماندار شیراز در این خصوص گفته است:

تاکنون تعدادی از این عوامل دستگیر و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شده‌اند و تحقیقات حول موضوع در حال انجام است، ضمن اینکه سرتیم هم در همان مراسم شناسایی شده و بر اساس مراجع قضایی برای دستگیری وی اقدام شده است. مطمئنا این حرکات قصدی جز شکستن احکام و هنجارهای دینی و مذهبی و حتی ملی ما ندارند. برخی حرکات و رفتارهای این برنامه را حتی در زمان‌ پیش از اسلام سراغ نداریم و یا در ایران باستان نیز چنین صحنه هایی در جامعه شاهد نبوده و یا آثاری که از این رفتارها بجا مانده باشد لذا این حرکات به شدت محکوم است و مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر